عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۹۲۸۷۷
تاریخ انتشار : ۲۸ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۳
مدیر روابط عمومی ستاد عتبات دانشگاهیان با اشاره به طرح دعوت در هجدهمین دوره عتبات دانشگاهیان گفت: افراد پس از ثبت نام در سایت لبیک لینکی را دریافت می کنند که با فرستادن آن به دوستان دانشگاهی خود آنها را به ثبت نام عتبات دعوت می کنند.
عقیق:نشست خبری ثبت نام هجدهمین دوره عتبات دانشگاهیان با شعار "تفکر فاطمی اقدام حسینی" با حضور حجت الاسلام فقیهی، رییس ستاد عتبات دانشگاهیان در این ستاد برگزار شد.

بیژن لطفی، مدیر روابط عمومی ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان در ادامه این مراسم با اشاره به طرح دعوت در هجدهمین دوره عتبات دانشگاهیان گفت: این طرح برای اولین بار در دوره هفدهم برگزار شد که با استقبال خوبی از سوی دانشگاهیان روبرو شده است.

وی با بیان اینکه در دوره هفدهم یک نفر از میان شرکت کنندگان در طرح دعوت رایگان به عتبات عالیات اعزام شد، خاطرنشان کرد: این طرح در طول مدت ثبت نام تا 5 دی ماه میان ثبت نام کنندگان اجرا می شود.

لطفی با بیان اینکه این طرح در راستای ترویج فرهنگ زیارت برگزار می شود، اظهار کرد: افراد پس از ثبت نام در سایت لبیک لینکی را دریافت خواهند کرد که با فرستادن آن به دوستان دانشگاهی خود از طریق پیامک، ایمیل، یا قراردادن آن در صفحات اجتماعی می توانند آنها را نیز به ثبت نام عتبات دانشگاهیان دعوت کنند و به ازای هر دعوت امتیازی بگیرند.

مدیر روابط عمومی ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان با بیان اینکه از میان کسانی که بالاترین امتیاز را به دست بیاورند قرعه کشی برای یک سفر رایگان عتبات انجام می شود، گفت: در دوره گذشته از 100 هزار نفری که ثبت نام کرده بودند 8 هزار نفر از طریق طرح دعوت به این سفر مشرف شده بودند.

 

منبع:شبستان

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین