عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۹۲۵۲۵
تاریخ انتشار : ۱۳ آذر ۱۳۹۶ - ۰۰:۰۱
۱۵۰ اذان برتر از چهره‌ها و اساتید قرآنی کشورمان به جشنواره سراسری «اذان، ندای وحدت» ارسال شده است و مقرر شد تا این آثار در قالب لوح فشرده در اختیار عموم قرار بگیرد.
 عقیق:جشنواره سراسری «اذان، ندای وحدت» به همت دارالقرآن بسیج و گروه فرهنگی «الحان سلوک» به‌مناسبت هفته بسیج و اولین سالروز درگذشت مرحوم استاد حاج سلیم موذن زاده اردبیلی برگزار شد.
جشنواره اذان «الحان السلوک» در سه گروه سنی زیر 12 سال، 12 تا 16 سال و بالای 16 سال از فروردین‌ماه به صورت مجازی آغاز شد و تا 11 آذرماه ادامه داشت. تاکنون بیش از 150 اذان به این جشنواره ارسال و توسط جهانبخش فرجی، قاری بین‌المللی کشورمان تحلیل و کارشناسی شده است.

اذان بسیاری از قاریان و اساتید قرآن تراز  اول کشور همچون حسین شالچی، ابوالقاسم موسوی قهار، علی سیاح‌گرجی، محمدتقی کاشفی، محمدکاظم نداف، بهروز یاریگل، حسن ربیعیان، محمد خواجوی، حبیب‌الله پوراحمدی، مهدی عادلی، دانیال جعفری، محمدجواد فرامرزی، محسن بادپا، حسین اخوان‌اقدم و ... به این جشنواره ارسال شده است و قرار است پس از بررسی نهایی توسط جهانبخش فرجی این آثار در قالب لوح فشرده (dvd) جهت بهره‌برداری عموم مردم قرار گیرد.

مراسم‌اختتامیه این جشنواره سه شنبه 14 آذرماه همزمان با سالروز ولادت نبی مکرم اسلام(ص) و احتمالاً در مجموعه فرهنگی 13 آبان (لانه جاسوسی) برگزار خواهد شد.

منبع:تسنیم

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
مطالب مرتبط
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین