عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۹۲۴۱۷
تاریخ انتشار : ۰۵ آذر ۱۳۹۶ - ۱۸:۱۱
حجت‌الاسلام شهاب مرادی، در برنامه‌ای خواستار توجه بیش از پیش مردم به مدافعین حرم اهل بیت(ع) شد و در همین راستا پیشنهاد یک پویش را داد.
عقیق:برنامه‌ی تلویزیونی آئینه خانه شبکه دو که روزهای جمعه‌ی هر هفته با موضوع سبک زندگی اسلامی و به کارشناسی حجت‌الاسلام‌شهاب مرادی روی آنتن می‌رود چند هفته‌ای است که برای تعظیم شعائر با اجرای پویش پیامکی مخاطبین علاقمند خود را به سفر کربلا می‌فرستد.

بر اساس این گزارش، حجت‌الاسلام شهاب مرادی که در هفته‌های گذشته از مخاطبین خواسته بود به مناسبت ایام اربعین و ماه صفر با ارسال عناوین مقدس "یا رسول الله" ، "یا حسن مجتبی" ، "یا زینب" و "یا زهرا" را به سامانه 30000213 ارسال کنند؛ در هفته جاری که برنامه با موضوع مهربانی اجرا گردید ؛ با بیان ضرورت شناخت و قدردانی از شهدای دفاع از حریم اهل بیت (ع) از مردم دعوت کرد که نام شهید مدافع حرم محبوب خود را به این سامانه ارسال نمایند.

حجت الاسلام مرادی با بیان این که خود او نیز با ارسال نام مبارک سردار حاج حسین همدانی به این پویش می‌پیوندد؛ ابراز امیدواری کرد :شناخت ما از نام شهدای عزیز حرم، مقدمه‌ای برای ارتباط عاطفی و عقلانی با راه این عزیزان باشد.

حسین قربانی تهیه کننده این برنامه نیز با بیان این که نتیجه  قرعه کشی سامانه 30000213 مانند هر هفته در ساعت 11 روز جمعه اعلام می‌گردد، گفت: روز سه شنبه همین هفته آمار 10 شهید مدافع حرمی که مردم آن‌ها را بیشتر می‌شناسند در رسانه‌ها منتشر می کنیم.

گفتنی است برنامه پر مخاطب آئینه خانه به کوشش گروه خانواده شبکه دو هر هفته جمعه ساعت 11 با موضوع سبک زندگی اسلامی از رسانه ملی پخش می‌شود و حجت الاسلام مرادی پس از ارائه‌ی مطالب آموزشی مورد نظر،به سوالات ارسالی خانواده‌های ایرانی را پاسخ می‌دهند.

در این برنامه که چند سالی است ادامه یافته است سیر موضوعی از مباحث خانواده مانند ارتباط موثر، مهربانی، ازدواج ، رابطه بین نسلی و موضوعات مورد علاقه خانواده ها و به ویژه جوانان به بحث گذاشته شده و در تعامل مستقیم با مخاطبین ادامه می‌یابد‌.

منبع:فارس

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین