عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۹۲۰۷۶
تاریخ انتشار : ۲۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۲
قائم مقام ستاد بازسازی عتبات در امور اربعین:
جمشید گودرزی با بیان اینکه نحوه خدمات‌رسانی به زائران نسبت به سال گذشته ارتقا پیدا کرده است، گفت: اسکان و تغذیه بیش از ۷۰ هزار زائر در صحن حضرت زهرا(س) و امکانات جنبی تنها بخشی از خدمات است.
به گزارش عقیق، جمشید گودرزی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه جامعه خبرگزاری فارس، گفت: با توجه به خدمات ارائه شده از سوی ستاد بازسازی عتبات عالیات و همچنین قرارگاه اسکان و تغذیه این ستاد در شهر نجف اشرف، شاهد فضای مناسبی برای استراحت و پذیرایی زائرین هستیم.

وی افزود: در صحن حضرت زهرا(س) 70 هزار نفر از زائرین اسکان پیدا کرده و آشپزخانه‌های موقت و متعددی در آنجا برای پخت غذا ایجاد شده‌اند که در هر وعده بیش از 70 هزار پرس غذا بین زائرین توزیع می‌شود.

قائم مقام ستاد بازسازی عتبات عالیات در امور اربعین در توضیح بیشتر این موضوع تصریح کرد: شاهد آن هستیم که در اطراف حرم مطهر امیرالمؤمنین(ع) مکان‌های اسکان و آشپزخانه‌های پخت غذا ایجاد شده تا شبانه‌روزی بتوانند ضمن پذیرایی از زائرین، جهت آماده‌سازی اسکان آنها اقداماتی را انجام دهند.

وی گفت: نحوه خدمات‌رسانی نسبت به سال گذشته بسیار ارتقا پیدا کرده است که می‌توان به تعداد وعده‌های پذیرایی و نوع آن و همچنین محل اسکان زائرین و رعایت بیشتر بهداشت و دیگر امکانات جنبی اشاره کرد.

گودرزی خاطرنشان کرد: لازم است از همکاری حرم شریف امیرالمؤمنین(ع)، مسئولین و خادمین این حرم، استانداری و شهرداری نجف اشرف و مسئولین امنیتی و پلیس این شهر و به طور کلی از مردم شریف عراق تشکر کنم، چرا که آنها با روی گشاده از مهمانان خود با کرامت بسیار پذیرایی گرمی داشتند.

وی در پایان گفت: امیدوارم برادری و وحدت بین ملت ایران و عراق و مسئولین دو کشور بیش از پیش گسترش پیدا کند تا بتواند در سال‌های آینده منشأ خیر و برکت برای دو ملت شود.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین