عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۹۱۸۷۵
تاریخ انتشار : ۱۵ آبان ۱۳۹۶ - ۱۸:۴۶
همزمان با افزایش راهپیمایان مسلمان به‌سمت حرم امام حسین(ع)، تمام مسیرهای منتهی به شهر کربلای معلی مملو از جمعیت شده است.
به گزارش عقیق به نقل از تسنیم، همزمان با افزایش راهپیمایان مسلمان به‌سمت حرم امام حسین(ع)، تمام مسیرهای منتهی به شهر کربلای معلی مملو از جمعیت شده و در حال تبدیل شدن به یک رکورد دیگر جهانی است، رکوردی که امروز به‌اذعان تمام رسانه‌های جهان، متعلق به مسلمانانی است که برای تجدید بیعت با آرمان‌های امام حسین(ره) به‌سمت کربلا راهپیمایی می‌کنند.

گرچه هنوز هیچ آمار رسمی از تعداد حضور راهپیمایان اعلام نشده است اما برخی مسئولان عراق به خبرنگار اعزامی تسنیم گفته‌اند که راهپیمایی امسال اربعین گسترده‌تر از سال گذشته بوده و حضور میلیونی راهپیمایانی که برای تجدید بیعت با امام حسین(ع) عازم کربلا هستند، بیش از پیش خواهد بود.

خبرنگار اعزامی تسنیم به راهپیمایی اربعین می‌گوید که در حالی 5 روز تا اربعین حسینی باقی مانده که زنجیره انسانی مسیر نجف ــ کربلا را به یکدیگر وصل کرده است و طبق پیش‌بینی‌های انجام‌شده تعداد جمیعت در چند روز آینده بیشتر نیز خواهد شد. در حالی افزایش حضور ایرانی‌ها در راهپیمایی اربعین مشهود است که منابع رسمی ایران نیز از افزایش حضور ایرانی‌ها در راهپیمایی اربعین نسبت به سال گذشته خبر می‌دهند.

در حالی حضور راهپیمایان در اربعین امسال بیش از پیش بوده و افزایش جمعیت محسوس و چشمگیر است اما با آمادگی دولت و مردم عراق برای استقبال از راهپیمایان، پیش‌بینی می‌شود راهپیمایی اربعین امسال به‌نسبت سال‌های گذشته باشکوه‌تر و پرشورتر برگزار شود.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین