عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۹۱۷۲۵
تاریخ انتشار : ۱۲ آبان ۱۳۹۶ - ۲۲:۳۰
رئیس پلیس راه کشور خبر داد:
ایلام-رئیس پلیس راه کشور با بیان اینکه محور ایلام به مهران پرترددترین محور در استان است گفت: رانندگان در طول مسیر مقررات راهنمایی و رانندگی را رعایت کنند.
 عقیق:سردار محمدحسین حمیدی امروز در بازدید از محورهای مواصلاتی استان ایلام اظهار داشت: در شبانه روز گذشته ۳ هزار دستگاه اتوبوس در استان تردد داشته‌اند و در محور ایلام به مهران در برخی مقاطع به علت حجم تردد و عرض کم مسیر دارای تراکم ترافیکی بالا هستیم.

 وی افزود: توصیه می‌کنیم رانندگان عزیز در مواجهه با گره‌های ترافیکی به هیچ وجه وارد مسیر مقابل نشوند و با صبر و حوصله درخط تردد خود حرکت کنند.

 رئیس پلیس راه کشور یادآور شد: تمامی اتوبوس های برون شهری ملزم هستند مسافران خود را در پایانه مسافربری برکت شهرستان مهران پیاده کنند و پس از کنترل و ثبت ساعت ادامه سفر دهند.

وی با بیان اینکه خوشبختانه در طول چند روز گذشته حادثه منجر به فوت در محورهای مواصلاتی استان نداشتیم، گفت: چند مورد تصادف جرحی در محورهای مواصلاتی رخ داد که همگی ناشی از تخلفات راهنمایی و رانندگی بود.

سردار حمیدی در پایان گفت: با توجه به حجم تردد و کم عرض بودن محورهای مواصلاتی  استان ایلام از رانندگان عزیز تقاضا داریم با رعایت قوانین و مقررات از هر گونه حرکات حادثه‌ساز خودداری کنند.


منبع:مهر



ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین