عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۹۱۳۸۲
تاریخ انتشار : ۰۲ آبان ۱۳۹۶ - ۲۲:۴۳
قائم مقام نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی:
قائم مقام نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی، سردار حاج قاسم سلیمانی را افتخار جهان اسلام خواند و گفت: مکتب اهل بیت(ع) جای پرورش چنین افراد بزرگی است.
عقیق:حجت الاسلام والمسلمین غلامحسین نوفرستی، شب گذشته در یادواره گرامی داشت شهید سردار شوشتری، در بیرجند با بیان اینکه شهید شوشتری شهید وحدت است، گفت: این شهید بزرگوار در دوران 8 سال دفاع مقدس خوش درخشید و مزد زحمات خود را با شهادت در راه خدا گرفت.

قائم مقام نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه مکتب اسلام ناب جای پرورش چنین افراد بزرگی است، گفت: امروز نیز حاج قاسم سلیمانی افتخار جهان اسلام است.

وی با بیان اینکه افرادی مانند سردار شوشتری تنها در مکتب اسلام رشد می کنند و باید تبریک گفت که اسلام چنین شخصیت هایی را در خود پرورش می دهد، اظهار داشت: در موضوع کربلا خیلی ها در کنار کعبه صدای امام زمان(عج) خود را شنیدند؛ اما لیاقت همراهی امام خود در صحنه کربلا را نداشتند.

حجت الاسلام نوفرستی با بیان اینکه شهید شوشتری در تاریخ دفاع مقدس به عنوان فرمانده لشکر نصر خوش درخشید، گفت: این عملکرد خوب ایشان را به جایگاه فرماندهی نیروی زمینی سپاه رساند.

وی با اشاره به عملکرد خوب شهید سردار شوشتری در منطقه سیستان و بلوچستان در زمینه ایجاد وحدت بین عشایر و شیعه و سنی منطقه، افزود: شهید شوشتری روحیه جان فشانی و ازخودگذشتی را در بین عشایر مرزی سیستان و بلوچستان ایجاد کرد.

قائم مقام نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه طرح شهید شوشتری در مرزها امروز علاوه بر امنیت پایدار، برای عشایر شغل نیز ایجاد کرده است، گفت: در این طرح امنیت به دست خود مردم و عشایر سپرده شده و خود عشایر امنیت کشور را تامین می کنند.

حجت الاسلام نوفرستی با بیان اینکه امروز یاد شهید شوشتری در بین شیعه و سنی می درخشد، گفت: شهید شوشتری شهید وحدت و همدلی عملی در خطه سیستان و بلوچستان بود.


منبع:حوزه

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
مطالب مرتبط
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین