عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۹۱۲۲۳
تاریخ انتشار : ۲۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۴
يادداشت حاج سيد مجيد بني فاطمه در دفاع از حجت الاسلام سيد عباس موسوي مطلق
پس از حاشيه هايي كه اخيرا برخي جريان هاي مغرض، درباره حجت الاسلام سيد عباس موسوي مطلق به راه انداخته اند، حاج سيد مجيد بني فاطمه يادداشتي در دفاع از اين منبري شناخته شده منتشر كرد.
عقیق: پس از حاشيه هايي كه اخيرا برخي جريان هاي مغرض،  درباره حجت الاسلام سيد عباس موسوي مطلق به راه انداخته اند، حاج سيد مجيد بني فاطمه يادداشتي در دفاع از اين منبري شناخته شده منتشر كرد كه مي توانيد در ادامه بخوانيد:

حكايت تازه اي نيست. هر كس در خط مقدم باشد، بيشتر در آماج تيرهاي دشمن قرار مي گيرد. دشمن به درستي دريافته كه هيچ تهديدي بالاتر از مجالس سيدالشهدا عليه السلام ندارد و اين منبرها و روضه هاست كه انقلاب اسلامي را روز به روز بالنده تر و پوياتر مي كند.
ماجرايي كه اخيرا براي برادر عزيز و عالمم  جناب حجت الاسلام والمسلمين حاج سيد عباس موسوي مطلق رخ داده، هر چند كه به لطف خدا هيچ خللي در عزم و اراده و صراحت ايشان وارد نمي كند، اما نشان داد جريان لندن نشين و ضد انقلاب از منبرهاي ايشان سخت آزرده شده است. آنها مي دانند زبان سيد عباس در بيان معارف حسيني و رسوا كردن دشمنان اهل بيت در هر لباس و مكاني لكنت ندارد. در اين شرايط چه چاره اي جز تخريب و تهمت برايشان باقي مي ماند؟  امروز كه بيش از يك دهه از آشنايي و رفاقت ما مي گذرد، بايد گواهي دهم كه در اين سال ها چيزي جز علم و اخلاق از ايشان نديده ام و توجه هميشگي ايشان به «سنگر منبر»  و بيان معارف اهل بيت در مجالس سيدالشهدا همواره براي من ستودني است. منبري كه بزرگترين رسانه شيعه است تا از حق بگويد و از باطل نهراسد.
براي مردي كه تا كنون در محضر علما و عرفاي بسياري بوده، اين ابتلائات كوچك، تلنگري است براي آنكه بداند راه را درست مي پيمايد. با اين حال وظيفه ماست تا در اين بزنگاه ها، هوشمندانه تر اوضاع را ببينيم و تحليل كنيم. بايد پشت به پشت هم دهيم و اجازه ندهيم آنهايي كه سال هاست با كينه دندان به هم مي سايند، فرصتي براي تسويه حساب پيدا كنند.
اين پرچم ها، ميراث جاوداني است كه همه ما براي حراست از آن وظيفه اي سنگين بر دوش داريم.
و كلام آخر اينكه:
تو با خداي خود انداز كار و دل خوش دار
كه رحم اگر نكند مدعي، خدا بكند

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
مطالب مرتبط
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین