عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۸۹۸۰۴
تاریخ انتشار : ۱۳ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۹:۵۱
با همکاری عقیق و لحظه نگار صورت می گیرد؛
با همکاری عقیق، لحظه‌نگار و ایرانسل، در ماه محرم امسال هیئت‌های عزاداری ابا عبدالله الحسین می‌توانند مراسم عزاداری خود را به صورت رایگان از طریق پلتفرم پخش زنده اینترنتی لحظه‌نگار، روی وب‌سایت و تلگرام پخش زنده کنند.
عقیق:با همکاری عقیق، لحظه‌نگار و ایرانسل، در ماه محرم امسال هیئت‌های عزاداری ابا عبدالله الحسین می‌توانند مراسم عزاداری خود را به صورت رایگان از طریق پلتفرم پخش زنده اینترنتی لحظه‌نگار، روی وب‌سایت و تلگرام پخش زنده کنند.

شما با نصب اپلیکیشن اندروید یا آی او اس لحظه‌نگار، می‌توانید به راحتی و با گوشی موبایل خود اقدام به پخش زنده مراسم عزاداری خود کنید. همچنین اگر قصد دارید پخش زنده خود را با کیفیت صدا و تصویر بالاتری انجام دهید، می‌توانید از راه‌کار حرفه‌ای لحظه نگار و با لپ‌تاپ استفاده کنید.

پخش زنده شما از طریق وبسایت و اپلیکیشن لحظه‌نگار و وب‌سایت عقیق پخش خواهد شد و هزاران نفر از عاشقان اباعبدالله از سراسر دنیا قادر خواهند بود مراسم عزاداری شما را به صورت زنده تماشا کنند.

همچنین می‌توانید پخش زنده خود را در کانال تلگرامی‌تان نیز به اشتراک بگذارید تا اعضای کانالتان از طریق تلگرام آن را تماشا کنند.

کلیه خدمات لحظه‌نگار برای هیئت‌ها رایگان است و هیچ محدودیتی در تعداد مخاطبان آنلاین شما وجود نخواهد داشت.

با همکاری ایرانسل، مخاطبان ایرانسلی هیئت‌های برگزیده قادر خواهند بود بدون اینکه از حجم اینترنت آن‌ها کاسته شود، پخش زنده هیئت را تماشا کنند.

برای راه‌اندازی پخش زنده خود اینجا کلیک کنید:

https://lahzenegar.com/start

جهت کسب اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید:

http://landing.lahzenegar.com/moharram96/

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین