عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۸۹۷۸۰
تاریخ انتشار : ۱۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۴
رئیس ستاد بازسازی واقعه غدیر:
رئیس ستاد بازسازی واقعه غدیر گفت: بیش از ۲۰ کشور متقاضی اجرای بازسازی واقعه قدیر هستند که به علت محدودیت نتوانسته‌ایم در همه آن کشورها این واقعه را بازسازی کنیم.
عقیق:یعقوب سلیمانی در گفت‌وگویی در قم، با اشاره به اینکه امسال در دهه امامت و ولایت مانند سال‌های گذشته در بیش از 150 نقطه از کشور واقعه غدیر به‌صورت میدانی بازسازی می‌شود، اظهار داشت: مشارکت مردم و مشارکت شهرستان‌ها و استان‌های اهل تسنن ازجمله ویژگی خوب امسال در بازسازی واقعه غدیر است.

وی توجه به محتوای برنامه غدیر را مدنظر قرار داد و افزود: امسال در بازسازی واقعه غدیر نسبت به سال گذشته به محتوای آن توجه بسیاری شده است به‌نوعی خطبه غدیر که  اساس این برنامه است به‌صورت میدانی اجرا خواهد شد.

رئیس ستاد بازسازی واقعه غدیر خاطرنشان کرد: هر ساله از جهت کمی و کیفی رشد بیشتری داریم امسال هم به کیفیت و محتوا توجه ویژه‌ای داشته‌ایم و امیدواریم این برنامه بستری بشود که بتوانیم آن را در کشورهای اسلامی هم بازسازی کنیم.

وی عنوان کرد: بیش از 20 کشور متقاضی اجرای بازسازی واقعه قدیر هستند که به علت محدودیت نتوانسته‌ایم در همه آن کشورها این واقعه را بازسازی کنیم اما در سال گذشته در دو کشور عراق و سوریه این برنامه را اجرا کردیم.

سلیمانی بابیان اینکه بازسازی میدانی قطعاً می‌تواند بر جامعه تأثیر بیشتری بگذارد، تصریح کرد: در سال 89 روز بسیج و روز غدیر باهم تقارن پیداکرده بود که همین امر سبب شد واقعه غدیر را میدانی بازسازی کنیم.

منبع:تسنیم


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین