عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۸۹۵۲۳
تاریخ انتشار : ۰۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۱:۲۷
دبیر ستاد مردمی ایام غدیریه جهانی شدن حرکت شور و شعور انگیز کاروان غدیر را حتمی دانست.
عقیق:حجت‎الاسلام عباس شواخی در همایش شعائری ایام غدیریه که در مجتمع فرهنگی امامزاده سیدعلی(ع) قم برگزار شد،با اشاره به برگزاری برنامه های مرتبط به ایام غدیریه در قم و سطح کشور گفت: امسال این برنامه ها با شور خاصی با حضور همه آحاد مردم و موسسات و هیئت ها و... برگزار می شود.

وی افزود: ستاد مردمی ایام غدیریه تمام هم و غم خود را برای مردمی برگزار شدن این مراسمات به کار بسته است؛ همگانی کردن برنامه های مذهبی ویژه شب و روز غدیر در سراسر کشور و همچنین زنده نگاه داشتن و ترویج سنن الهی در این ایام از جمله مهمترین برنامه‎های این ستاد است.

دبیر ستاد مردمی ایام غدیریه با اشاره به برگزاری گسترده نماز عید غدیر تصریح کرد: نخ تسبیح این برنامه‎ها نیز برگزاری کاروان بزرگ شادی است با حضور هیئت‎های مذهبی برگزار می‎شود.

وی گفت: این کاروان شاد غدیر با حضور هیئات بزرگ در شهرها شکل می‎گیرد و سعی می شود که حرکتی بدون معصیت انجام شود تا الگوی شادی مذهبی به خوبی نشر پیدا کند.

حجت الاسلام شواخی اظهارکرد: امسال با هماهنگی هیئات برای ایام غدیر یا حداقل ابتدا، وسط و انتهای ایام غدیر برنامههای متعددی برگزار کنند؛ احیای مباهله نیز از دیگر برنامه‎های ایام است.

وی در پایان بر تلاش و قطعی بودن جهانی شدن این جریان تاکید کرد.


منبع:حوزه

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین