عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۸۹۰۱۱
تاریخ انتشار : ۱۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۶
حجت‌الاسلام احمدی:
معاون فرهنگی و آموزشی بعثه مقام معظم رهبری بر لزوم انتقال پیام جریان اربعین حسینی(ع) توسط مستندسازان تأکید کرد.
عقیق:حجت‌الاسلام والمسلمین حمید احمدی، معاون فرهنگی و آموزشی بعثه مقام معظم رهبری در نشستی با مسئول کارگروه یاوران معنوی اربعین حسینی و همچنین مدیرکل تبلیغات اسلامی قزوین، معاون فرهنگی این اداره کل که صبح امروز در بعثه مقام معظم رهبری برگزار شد، با تأکید بر لزوم برگزاری این جلسات که به نام امام حسین(ع) است، گفت: در این جلسات باید در راستای برنامه‌ریزی هرچه بهتر برای خدمت به زائران اربعین حسینی (ع) تلاش کنیم.

وی با اشاره به فعالیت‌های ارزشمند حوزه علمیه استان قزوین در راستای برنامه‌های اربعینی یادآور شد: حوزه علمیه استان قزوین سال گذشته در زمینه فعالیت‌های رسانه‌ای اربعین و اعزام مبلغان، کارهای چشمگیری انجام داد که از جمله آن تولید مستند «در مسیر عشق» بود.

حجت‌الاسلام والمسلمین احمدی افزود: این مستند در اطلاع‌رسانی پیام اربعین موفق عمل کرد. لذا شایسته است امسال نیز دست‌اندرکاران ستاد اربعین حسینی در تهیه مستندهای اربعینی تلاش کنند.

وی با تأکید بر لزوم شناسایی نقاط ضعف و قوت جهت برنامه‌ریزی دقیق‌تر و صحیح‌تر برای اربعین حسینی امسال گفت: جایگاه والای اربعین حسینی اقتضا می‌کند تا آسیب‌شناسی‌های لازم به بهبود فعالیت‌ها و خدمت‌رسانی‌ها بپردازیم.

معاون فرهنگی و آموزشی بعثه مقام معظم رهبری، جریان اربعین حسینی(ع) را بزرگ‌ترین اجتماع شیعیان عنوان کرد و افزود: برگزاری این آئین باشکوه برای شیعیان عظمت می‌آفریند و در زمینه‌های مختلف پیام‌های متعددی را برای منطقه به ارمغان می‌آورد.

حجت‌الاسلام والمسلمین احمدی با اشاره به لزوم مشاکت‌های مردمی در اینگونه فعالیت‌ها گفت: حرکت و نیات خیرخواهانه مردم ارزش معنوی خاصی به همراه دارد.


منبع:تسنیم

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین