عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۸۸۷۰۹
تاریخ انتشار : ۰۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۶
عضو خبرگان رهبری:
حجت الاسلام والمسلمین اسلامی، صیانت از خود شهدا را در تبعیت از ولایت فقیه دانست و تصریح کرد: شهدا از جان خود گذشتند تا ما امروز سربلند و سر افراز زندگی کنیم.
عقیق:حجت الاسلام والمسلمین علی اسلامی، در مراسم اربعین شهید رضایی که در مسجد جامع شهرشال برگزارشد، به اهمیت خون شهدا در نظام جمهوری اسلامی اشاره و گفت: در حالی که شاهد ناامنی در کشورهای دوست و همسایه هستیم، اما ایران اسلامی از امنیت بی‌نظیری برخوردار است که این امنیت نتیجه هشت سال ایستادگی مردم، رزمندگان و شهدا در مقابل استکبار جهانی می باشد و امروز هم مدیون شهدای مدافع حرم می باشیم.

وی ادامه داد:  شهدا از جان خود گذشتند تا ما امروز سربلند و سر افراز زندگی کنیم و در این راستا با لبیک به امام و مقتدای خود در جبهه های جنگ علیه دشمنان حضور پیدا کردند و بر ماست که یاد و خاطره آنان را با حضور در یادواره های شهدا زنده نگه داریم.

عضو خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: شهدا دارای ارزش و جایگاه فراوانی هستند، چون از منافع مادی و دنیوی خود گذشتند، تا ما جاودانه و سعادتمند باشیم.

عضو شورای حوزه علمیه قزوین تصریح کرد: جایگاه شهید یک جایگاه ارزشی است و مقام شهید، مقام خالصان است و مثل خورشید می‌درخشد، چون شهدا نیتی خالصانه داشتند.

حجت الاسلام والمسلمین اسلامی بیان داشت: شهدا فروغ بیانتها و زنده جاوید، پشتوانه انقلاب اسلامی و شفیع ما هستند و امروز هر کوچه و معبری که تصویر شهدا بر آن نقش بسته، نشانه بهشتیشدن آنهاست.

وی با بیان این که تفاوت انقلاب اسلامی با سایر انقلابها الهی بودن آن است، اظهار کرد: در صورتی که انقلاب اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از نعمت ولایت برخوردار نبود، تاکنون سقوط میکرد.

حجت السالام والمسلمین  اسلامی، ولایت فقیه را حافظ انقلاب اسلامی دانست و گفت: انقلاب اسلامی به برکت خون شهدا و مجاهدت‌های انقلابیون به دست آمده و امروز وظیفه مردم و مسئولان است که از آرمان‌های بلند این سرافرازان حراست کنند
منبع:حوزه

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین