عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۸۸۴۱۸
تاریخ انتشار : ۲۸ تير ۱۳۹۶ - ۱۹:۰۵
امام جمعه قم:
تولیت حرم کریمه اهل بیت(ع) گفت: گنجینه عظیم عزاداری سید الشهدا تمام شدنی نیست و تکرار عزاداری و تکرار داستان عظیم کربلا که در یک نیمروز اتفاق افتاد تمام شدنی نیست و همانند یک جشمه جوشان است.
عقیق:حجت الاسلام والمسلمین سید محمد سعیدی در دیدار مسئولین هیئت رزمندگان اسلام استان قم گفت: هیئت رزمندگان بعد از بسته شدن جبهه های جنگ، سنگر حرکت و جهاد فرهنگی را دنبال کرد و آنچه در قالب سپاه علی بن ابیطالب(ع) خط شکن جبهه های نبرد بود در قالب یک هیئت جبهه های آبرومندی را باز کرد و یک فضای فرهنگی خوبی در استان قم گشود و الگوی خوبی برای دیگر استان ها شد.

امام جمعه قم افزود: استقبال هیئت رزمندگان استان قم از خادمان حرم رضوی در دهه کرامت نمونه بارزی از جهاد فرهنگی است و باید مواظب بود دشمن این فعالیت های فرهنگی را از بین نبرد.

تولیت حرم کریمه اهل بیت(ع) خاطر نشان کرد: لزوم گسترش سفیران حرم های مقدس به شهر های دیگر می تواند روحیه معنوی مناسبی بین مردم ایجاد نماید و تکرار اینگونه حرکات نه تنها آفت نیست، بلکه در برگیرنده آثار مثبت در جامعه  و تاثیر گزار است.

حجت الاسلام والمسلمین سعیدی درادامه اظهار داشت: گنجینه عظیم عزاداری سید الشهدا(ع) تمام شدنی نیست و تکرار عزاداری و تکرار داستان عظیم کربلا که در یک نیمروز اتفاق افتاد تمام شدنی نیست و همانند یک جشمه جوشان است.

وی افزود: هر چه از اهل بیت(ع) بگوییم و تکرار کنیم تمام نخواهد شد وپیشکسوتان هیئت رزمندگان باید بمانند تا جوانان را خوب تربیت کنند.

امام جمعه قم با اشاره به برگزاری برنامه های مختلف دهه کرامت گفت: در دهه کرامت از شهدای مدافع حرم، شهدای مدافع وطن، خانواده های شهدا و ایثارگران که سند افتخار این نظام هستند تقدیر شود.

وی افزود: دهه کرامت دهه رونق شادی به سبک اسلامی در کشور است و باید همانگونه که برای اهل بیت(ع) عزاداری می کنیم برای اهل بیت(ع) شادی کنیم و این شادی معنوی را در جامعه منتشر کنیم و پیام روح اطمینان و نشاط معنوی را رونق ببخشیم.

خاطر نشان می شود: در ابتدای دیدار، مسئولین هیئت رزمندگان ضمن ارائه گزارشاتی از روند فعالیت های این هیئت از برگزاری برنامه های متنوع و مختلفی از قبیل میزبانی از کاروان خادمان حرم رضوی، محرومیت ستیزی در استان و همکاری جهت امور فرهنگی با یگان ارتش استان قم در دهه کرامت خبر دادند.


منبع:حوزه

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین