عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۸۸۳۶۱
تاریخ انتشار : ۲۷ تير ۱۳۹۶ - ۰۴:۳۳
در جلسه مدیران اوقاف و شبکه قرآن مطرح شد
چهارمین جلسه مشترک مدیران شبکه قرآن و معارف سیما و سازمان اوقاف و امور خیریه به منظور پوشش مناسب مسابقات سراسری قرآن کریم برگزار شد.
عقیق:به نقل از روابط عمومی شبکه قرآن و معارف سیما، چهارمین جلسه مشترک مدیران شبکه قرآن و معارف سیما و سازمان اوقاف و امورخیریه با موضوع انعکاس و پوشش رسانه‌ای مسابقات سراسری قرآن کریم، ظهر امروز دوشنبه 26 تیرماه در محل شبکه قرآن و معارف سیما برگزار شد.

در این جلسه که محمدحسین محمدزاده، مدیر شبکه قرآن و معارف سیما و تعدادی از مدیران گروه‌های برنامه‌ساز و فنی به همراه حجت‌الاسلام سیدمصطفی حسینی، رئیس مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه و دیگر مدیران این سازمان حضور داشتند، درباره پی‌گیری موارد مطرح شده در جلسات گذشته و همچنین ارائه پیشنهادهای جدید برای هرچه باشکوه‌تر برگزار شدن این مسابقات، بحث و تبادل نظر صورت گرفت.

مدیر شبکه قرآن و معارف سیما در این جلسه به اختصاص ویژه برنامه‌ای به این مسابقات اشاره کرد و گفت: شبکه قرآن و معارف سیما این آمادگی را دارد که ویژه برنامه‌ای زنده درباره بررسی مسابقات قرآن در روزهای شنبه و در ساعات پربیننده به روی آنتن ببرد.

همچنین محمدزاده ضمن تأکید به ایجاد فضایی برای معرفی متسابقان یادآور شد، باید فضایی ایجاد کرد که مخاطبان با متسابقان آشنا شوند و برنامه‌هایی مانند؛ رصد، 1451، راه‌نشان و حتی گلستان و بوستان این ظرفیت را دارد که با دعوت از آنها به این مقوله بپردازد.

طراحی و استفاده از نرم‌افزارهای به روز جهت ارتباط سریع و راحت مخاطب با مسابقات، تهیه کلیپ‌هایی کوتاه از بیوگرافی داوران و متسابقین، تهیه و تدوین بانک اطلاعات متسابقین کشور، نظم بیشتر در اجرا، تهیه و تولید کلیپ‌هایی از حواشی مسابقات و ... از دیگر مواردی بود که در این جلسه مطرح و مقرر شد انجام گیرد.

لازم به یادآوری است، جلسات هماهنگی برگزاری و پوشش این مسابقات در هفته‌های قبل برگزار و هفته‌های آتی نیز ادامه خواهد داشت.

منبع:فارس


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین