عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

به همّت مجمع شاعران اهل بیت علیهم السلام با همکاری مؤسسه فرهنگی هنری بی پلاک و شهرداری منطقه پنج
اختتامیه دوّمین سوگواره نوحه(جامه دران)، به همّت مجمع شاعران اهل بیت علیهم السلام با همکاری مؤسسه فرهنگی هنری بی پلاک و شهرداری منطقه پنج، با حضور جمعی از شعرای آیینی برگزار شد.حاج سعید حدادیان و سید مهدی حسینی دیگر سخنرانان این برنامه بودند که در رابطه با اهمیت جایگاه نوحه و پیشکسوتان نوحه سخن گفتند.

عقیق: اختتامیه دوّمین سوگواره نوحه(جامه دران)، به همّت مجمع شاعران اهل بیت علیهم السلام با همکاری مؤسسه فرهنگی هنری بی پلاک و شهرداری منطقه پنج، با حضور جمعی از شعرای آیینی برگزار شد.

در ابتدای این مراسم سیّد محسن اسدی(شهردار منطقه پنج تهران) ضمن خوش آمدگویی، به اهمیّت نوحه و رسالت نوحه سرایان اشاره کرد.همچنین حسین فرامرزی از مؤسسه فرهنگی و هنری بی پلاک، در مورد نرم افزار (جامه دران) توضیحاتی را ارائه کرد و از مراحل پایانی ساخت این نرم افزار خبر داد.

در بخش بعدی این برنامه مهدی زنگنه؛ از فعّالان عرصه نوحه و یکی از داوران این سوگواره؛ به قرائت بیانیه هیئت داوران پرداخت، که طی آن برگزیدگان دوّمین سوگواره جامه دران به شرح ذیل(به ترتیب حروف الفبا) معرفی شدند:

مهدی پورپاک – تهران ، حمید رمی – قم ، امیر طلاجوران – تهران ، حسام الدین کاشنده – تهران ، محمد زمان گلدسته - مازندران

حاج سعید حدادیان و سید مهدی حسینی دیگر سخنرانان این برنامه بودند که در رابطه با اهمیت جایگاه نوحه و پیشکسوتان نوحه سخن گفتند.

بخش دیگر اختتامیه دوّمین سوگواره نوحه؛جامه دران، تجلیل از دو پیشکسوت عرصه‌ی نوحه، حبیب الله موحّد و جعفر رسول زاده (آشفته) بود که لحظات زیبایی را در سالن همایش به وجود آورد.

در اواخر این جلسه سیّد مجید بنی فاطمه به نوحه سرایی پرداخت، همچنین شعر خوانی استاد غلامرضا سازگار حسن ختام این مراسم بود.






ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین