عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۸۵۹۹۹
تاریخ انتشار : ۲۶ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۱
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد:
مدیر کل تبلیغات اسلامی استان یزد گفت: معتکفین باید روحیه معنوی ایجاد شده در خود را حفظ کنند و آن را در طول سال سر لوحه فعالیت‌های فردی و اجتماعی قرار دهند.
عقیق:حجت‌الاسلام سید محمد شریف حسینی کوهستانی، صبح امروز در جمع دست‌اندرکاران و مبلغان مراسم معنوی اعتکاف که در سالن اجتماعات اداره کل تبلیغات اسلامی استان یزد برگزار شد، با تبریک اعیاد ماه مبارک رجب، گفت: این ماه مبارک فرصتی مناسب برای خودسازی و تقرب در درگاه خداوند متعال است.

 مدیر کل تبلیغات اسلامی استان یزد با اشاره به برگزاری باشکوه مراسم معنوی اعتکاف در استان یزد گفت: حضور در مسجد و خلوت با خداوند بهترین زمان برای رسیدن به فطرت پاک انسانی و دور شدن از مسائل دنیوی می باشد.

وی با بیان اینکه در آموزه‌های دینی ما هر عمل عبادی از شرایطی برخوردار است، اظهار داشت: پیامبر اکرم (ص) خطاب به ابوذر می‌فرماید نشستن در مسجد بیهوده است، مگر در سه حالت: قرائت قرآن کریم، ذکر و تضرع خداوند متعال و مباحثه علمی.

مدیر کل  تبلیغات اسلامی استان یزد تصریح کرد: مبلغینی که در این مراسم معنوی حضور داشتند با بیان احادیث ائمه برای معتکفین به بهترین نحو ممکن آنها را برای انجام این فریضه الهی یاری کردند که کمال تشکر را از آنها دارم.

حجت الاسلام حسینی کوهستانی افزود: پیامبر اکرم (ص) در حدیثی دیگر می‌فرمایند اگر کسی در مسجد حرف ناروا و بیهوده بزند مثل این است که تمام حسناتی را که انجام داده خورده می‌شود همان‌گونه که یک چهارپا علف می خورد.

وی با تقدیر از زحمات دست اندرکاران و مبلغان مراسم معنوی اعتکاف، گفت: شما عزیزان در ثواب معتفکین شریک بوده و از اجر وافری نزذ خداوند متعال برخوردارید.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان یزد در پایان اظهار داشت: معتکفین باید پس از اتمام این مراسم معنوی روحیه ایجاد شده در خود را حفظ کنند و این روحیه را در طول سال سر لوحه فعالیت‌های خود قرار دهند.


منبع:حوزه

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین