عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۸۵۹۰۰
تاریخ انتشار : ۲۴ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۰:۲۴
بیش از ۳۰۰ تن از جوانان و سالمندان شهر بیرمنگام در مراسمی دو ساعته در مسجد مرکزی این شهر حضور پیدا کرده و همبستگی‌شان را با مسلمانان این شهر ابراز کردند.
عقیق:به نقل از دیلی میل، مسلمانان مسجد مرکزی بیرمنگام در انگلستان، یک مهمانی چای انگلیسی برگزار کرده و از میهمانان مسجد با چای و بیسکویت پذیرایی کردند.
درحالی که اعضای حزب راستگرای «لیگ دفاع انگلیسی» در راهپیمایی‌های خشونت آمیز اسلام‌ستیزی شرکت کردند، بیش از 300 تن از جوانان و سالمندان شهر بیرمنگام در مراسمی دو ساعته در مسجد حضور پیدا کرده و همبستگی‌شان را با مسلمانان این شهر ابراز کردند.

محمد داوود عضو هیات اجرایی مسجد مرکزی بیرمنگام در این مراسم گفت: ما به نشست‌های مشابه بیشتری در انگلیس نیاز داریم. ما باید نشان دهیم که با هم متحد هستیم و بسیار خوشحالیم از اینکه امروز اکثریت جامعه بیرمنگام به عنوان نمایندگان یک اجتماع متنوع در اینجا جمع شده‌اند. 

* صلح بر همه چیز غلبه دارد

وی افزود: ما همگی باید با هم متحد شویم و در صلح و دوستی در کنار هم زندگی کنیم. مردم باید به خاطر داشته باشند که صلح بر همه چیز غلبه دارد. صلح ایجاد کننده صلح است و نفرت تنها نفرت به ارمغان دارد.
داوود درباره مشکلات مسلمانان لندن گفت: ما تروریست نیستیم. متاسفانه مسلمانان به خاطر اعمال احمقانه‌ای عده‌ای که به نام اسلام انجام می‌شود سرزنش می‌شوند و این درست نیست.

محمد افضل رئیس مسجد مرکزی بیرمنگام نیز گفت: ما قصد داریم با برگزاری این مراسم به اسلام‌ستیزان و کسانی که قصد نفرت‌پراکنی و ایجاد تفرقه میان ما را دارند نشان دهیم که مردم بیرمنگام از تمامی نژادها و مذاهب با هم متحد بوده و همسایگان خوبی هستند و ما امروز علیه آنان متحد هستیم.

 


منبع:حوزه

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین