عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۸۵۶۳۶
تاریخ انتشار : ۱۴ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۸
رئیس اوقاف و امور خیریه ناحیه یک شهرستان قم گفت: طی ۱۴ روز از آغاز طرح آرامش بهاری، بیش از یک میلیون و ۶۵۰ هزار زائر به بقاع متبرکه این ناحیه مشرف شده‌اند.
عقیق:حجت‌الاسلام یوسف احمدی با اشاره به عملکرد اوقاف ناحیه یک شهرستان قم طی روزهای گذشته از طرح آرامش بهاری اظهارداشت: بر این اساس تا پایان نهمین روز فروردین ماه امسال، بیش از یک میلیون و 650 هزار نفر از شهروندان و زائران نوروزی به زیارت بقاع متبرکه این ناحیه مشرف شده‌اند.

وی افزود: تعداد شرکت‌کنندگان در نمازهای جماعت صبح بقاع متبرکه، 22 هزار و 500 نفر، شرکت‌کنندگان نمازهای ظهر و عصر 105 هزار و 650 نفر و نمازهای جماعت مغرب و عشاء 190 هزار نفر بوده‌اند.

رئیس اوقاف و امور خیریه ناحیه یک شهرستان قم با بیان اینکه در این مدت یعنی از 26 اسفند سال گذشته تا پایان نهمین روز فروردین ماه، 100 هزار نفر از گردشگران نوروزی و شهروندان قمی در مراسم ادعیه بقاع این ناحیه شرکت کرده‌اند گفت: همچنین تعداد شرکت‌کنندگان در سایر مراسم مذهبی هم طی مدت یاد شده 150 هزار نفر بوده است.

وی ادامه داد: طرح آرامش بهاری با برپایی چندین خیمه معرفت در سطوح مختلف در سطح ناحیه یک اوقاف شهرستان قم اجرایی شده که از آن جمله می‌توان به خیمه‌های 6 غرفه‌ای مسجد اهل بیت(ع)، مزار شیخان، حرم مطهر و کوه خضر نبی(ع)، خیمه‌های سه غرفه‌ای حرم‌های مطهر موسی مبرقع(ع)، و علی بن جعفر(ع)، و خیمه‌های دو و یک غرفه‌ای آستان مقدس امامزادگان سید علی(ع)، جعفر غریب(ع)، جمال غریب(ع)، احمد بن قاسم(ع)، احمد(ع)، سکینه خاتون(س) و پنج امامزاده اشاره کرد.
منبع:حوزه

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین