عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۸۵۴۲
تاریخ انتشار : ۱۳ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۶:۰۸
علاوه بر درگیری های تن به تن در این مناطق، بمباران هوایی نیز در نابودی مراکز تجمع تروریست های تکفیری به کمک نظامیان محافظ حرم مطهر شتافت.در عملیات موفقیت آمیز دیگر حافظان حرم شریف، در منطقه ی "حجیره البلد" تعداد زیادی از عناصر تکفیری از جمله سه تن از فرماندهان آنها به هلاکت رسیدند
عقیق: از دیروز صبح درگیری های گسترده در دو منطقه ی منتهی به حرم حضرت زینب (سلام الله علیها) به نام های "بیت سهم و سیدی مقداد" میان گردان محافظ حرم عقیله ی بنی هاشم (سلام الله علیها) و تروریست های تکفیری در گرفت.

علاوه بر درگیری های تن به تن در این منطقه، بمباران هوایی نیز در نابودی مراکز تجمع تروریست های تکفیری به کمک نظامیان محافظ حرم مطهر شتافت.

به گزارش منابع معتبر خبری در یک عملیات موفقیت آمیز دهها نفر از عناصر تکفیری کشته و زخمی شده و یا پا به فرار گذاشتند. در عملیات موفقیت آمیز  دیگر حافظان حرم شریف، در منطقه ی "حجیره البلد" تعداد زیادی از عناصر تکفیری از جمله سه تن از فرماندهان آنها به نام های " حبیب موتانی، محمود الرفاعی، و خازم شناعه" به هلاکت رسیدند.

شایان ذکر است که " مرحله جدید جنگ ارتش سوریه با شورشیان که از شهر استراتژیک القصیر شروع شد اکنون به حومه دمشق و نزدیکی حرم حضرت زینب (سلام الله علیها) کشیده شده است"

منبع:جام
211001

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین