عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۸۵۲۱۶
تاریخ انتشار : ۱۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۸
قائم‌مقام توليت آستان قدس رضوي در ديدار با اعضاي ستاد خدمات زائر خبر داد
قائم‌مقام توليت آستان قدس رضوي در ديدار با اعضاي ستاد خدمات زائر از برنامه‌ريزي‌هاي لازم براي استقبال و پذيرايي از زائران بارگاه منور رضوي در ايام نوروز خبر داد
عقیق:سيد مرتضي بختياري در اين ديدار گفت: جلسات هماهنگي با ستاد تسهيلات و خدمات زائران و نمايندگان همه دستگاه‌هاي خدمت رسان استان و شهر مشهد برگزارشده و اميدواريم با ارتقاي كيفيت و سطح خدمات، رضايت هر چه بيشتر زائران عزيز را كسب نماييم.

وي تصريح كرد: در نوروز 95، بيش از 7 ميليون زائر به بارگاه منور رضوي و مشهد مقدس مشرف شدند و مطابق پيش‌بيني‌هاي صورت گرفته در نوروز 96 شاهد رشد 7 درصدي تشرف زائران حرم نوراني امام رضا (ع) خواهيم بود.

بختياري اذعان داشت: حرم مطهر رضوي و ساير مجموعه‌هاي آستان قدس رضوي آماده استقبال از مقام معظم رهبري و زائران نوروزي اين حريم قدسي است.

قائم‌مقام توليت آستان قدس رضوي گفت: با توجه به تقارن ايام نوروز با ايام ميلاد باسعادت حضرت فاطمه زهرا (س)، در مجموعه اماكن متبركه رضوي شاهد گل‌آرايي و نور آرايي ويژه‌فضاهاي زيارتي خواهيم بود و برنامه‌هاي متنوع فرهنگي و تبليغي نيز براي زائران عزيز تدارك ديده‌شده است.

وي افزود: مسئوليت ستاد خدمات سفر در استان خراسان رضوي با توجه به اينكه مسافران اين خطه از كشورمان زائران امام رضا (ع) هستند مضاعف است و همه دستگاه‌ها بايد بهترين و كيفي‌ترين خدمات خود را ارائه كنند.

وي ضمن تقدير از تلاش‌هاي صورت گرفته در ساماندهي و كنترل خدماتي كه به زائران داده مي‌شود، گفت: مجموعه مديران و كاركنان معاونت هماهنگي امور زائران استانداري خراسان رضوي، شهرداري مشهد، پليس راهور، هلال‌احمر و اداره كل راه و شهرسازي و دانشگاه علوم پزشكي مشهد، سازمان تعزيرات حكومتي و ساير دستگاه‌ها خود را خدمت‌گزار زائران امام رضا (ع) مي‌دانند و آستان قدس رضوي نيز در مسير خدمت به زائران از هيچ كمكي دريغ نخواهد كرد.

قائم‌مقام توليت آستان قدس رضوي در ادامه از هم‌وطناني كه با وسيله نقليه شخصي قصد سفر به مشهد مقدس رادارند درخواست كرد تا مقررات راهنمايي و رانندگي را رعايت كنند تا سفري ايمن و زيارتي توأم با معنويت و آرامش را تجربه كنند.

در ابتداي اين نشست نمايندگان دستگاه‌هاي اجرايي و خدماتي استان خراسان رضوي به ارائه گزارش اقدامات صورت گرفته در راستاي رفاه هرچه بيشتر زائران نوروزي پرداختند.

منبع:حج

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین