عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۸۵۰۰
تاریخ انتشار : ۱۳ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۹:۰۰
درآستانه نیمه شعبان برگزار می شود
مدیر نشر بنیاد فرهنگی مهدی موعود(عج) استان قم گفت: باتوجه به حساسیت موضوع مدعیان دروغین، مسابقه کتابخوانی 'قبیله تزویر' به مناسبت نیمه شعبان برگزار می شود.
عقیق: حسین باقری کلایه، مدیر نشر بنیاد فرهنگی مهدی موعود(عج) استان قم در گفت‌وگویی از برگزاری مسابقه کتابخوانی مهدوی به مناسبت نیمه شعبان خبرداد و گفت: این مسابقه با محور کتاب«قبیله تزویر» نوشته امیرمحسن عرفان درخصوص مدعیان دروغین به همت بنیاد فرهنگی مهدی موعود (عج) استان قم برگزار می شود.
وی با بیان اینکه کتاب به همراه پرسش نامه ای در اختیار مخاطبان قرار می گیرد، خاطرنشان کرد: شرکت کنندگان در این مسابقه بعد از مطالعه کتاب و تکمیل پرسش نامه، آن را به آدرس صندوق پستی 371351135 بنیاد فرهنگی مهدی موعود (عج) استان قم ارسال کنند.
مدیر نشر بنیاد فرهنگی مهدی موعود(عج) استان قم با بیان اینکه این مسابقه سومین سال خود را پشت سر می گذارد، اظهارداشت: باتوجه به حساسیت موضوع مدعیان دروغین مسابقه کتابخوانی کتاب «قبیله تزویر» به مناسبت نیمه شعبان برگزار می شود.
باقری بااشاره به انتشار این کتاب در اسفندماه سال گذشته، تصریح کرد: این کتاب عوامل، زمینه ها و تحرکاتی که در جامعه برای بروز و ظهور مهدویت اتفاق می افتد را مورد تحقیق قرار داده است.
وی گفت: از دیدگاه نویسنده این کتاب، عقل‌گریزی، عوام‌زدگی، بکارگیری نصوص متشابه، خودمحوری، سوء استفاده از وضعیت سیاسی و اجتماعی، ادعاهای متناقض و رنگارنگ، تأویل‌گرایی، عالم‌گریزی و ذوق‌گرایی و ... از مهمترین ویژگی‌های مدعیان دروغین است.

منبع: شبستان
211008

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین