عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۸۴۷۸
تاریخ انتشار : ۱۳ خرداد ۱۳۹۲ - ۰۱:۳۶
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قم از برگزاری همایش «بیداری اسلامی دستاورد قیام خونین ۱۵ خرداد» در آستانه سالروز این قیام خبر داد.

همایش بیداری اسلامی در قم برگزار می‌شود

عقیق: نصرت‌الله لطفی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قم در دیدار اعضای ستاد مرکزی بزرگداشت پنجاهمین سالروز قیام 15 خرداد با آیت‌الله مکارم شیرازی از مراجع عظام تقلید در سخنانی به برگزاری همایش بیداری اسلامی دستاورد قیام خونین 15 خرداداشاره کرد و گفت: این همایش فردا با سخنرانی نماینده ولی فقیه در سپاه در مدرسه فیضیه قم برگزار می‌شود.

وی از رونمایی تمبر یادبود 15 خرداد در این همایش خبر داد و یادآور شد: سخنران دیگر این همایش یکی از اندیشمندان خارجی خواهد بود که به تشریح آثار و برکات انقلاب اسلامی می‌پردازد.

رئیس ستاد مرکزی بزرگداشت پنجاهمین سالروز قیام 15 خرداد با تسلیت فرا رسیدن سالروز ارتحال امام خمینی(ره) گفت: در شب ارتحال مراسم ویژه‌ای از سوی مقام معظم رهبری در مسجد اعظم قم برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: همچنین در شب 15 خرداد که با شهادت امام موسی کاظم نیز مصادف شده است مراسم ویژه‌ای در شبستان امام خمینی حرم حضرت معصومه برگزار می‌شود.

لطفی سخنران این مراسم را آیت الله سید محمد سعیدی امام جمعه قم دانست و اظهار کرد: در روز 15 خرداد نیز شاهد اجتماع هیئت‌های مذهبی قم خواهیم بود.

وی افزود: بعد از اجتماع هیئت‌های مذهبی در مقابل بیت امام در میدان روح الله قم، دسته‌های عزاداری به سمت حرم مطهر حضرت معصومه(س) حرکت کرده و و در نهایت در حرم مطهر تجمع می‌کنند.

رئیس ستاد مرکزی بزرگداشت پنجاهمین سالروز قیام 15 خرداد از سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین رئیسی معاون اول قوه قضائیه در اجتماع بزرگ هیئت‌های مذهبی قم خبر داد و گفت: در پنجاهمین سالروز قیام 15 خرداد تلاش خواهیم کرد که اقدامات ویژه و در خور شان این مناسبت را به شکل مطلوبی برگزار کنیم.


منبع:ابنا

211008


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین