عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۸۳۵۴۴
تاریخ انتشار : ۰۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۱:۳۸
مدیر کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی:
مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی با بیان این که حوزه نقش اساسی در تربیت مبلّغان و مسلّط کردن فرهنگ تبلیغ بر فعالیت های آموزشی و پژوهشی دارد، خواستار روزآمد کردن تبلیغ سنتی و گرایش به روش های تبلیغی جدید و فضای مجازی شد.
عقیق:حجت الاسلام و المسلمين سیدمحمود مرویان حسینی، در اولین نشست کمسیون تبلیغ شورای عالی حوزه علمیه خراسان، با اشاره به فعالیت های گسترده سازمان های تبلیغی دینی اعم از جذب، آموزش و اعزام، عنوان کرد: تفکیک معاونت تبلیغ از معاونت فرهنگی در حوزه علمیه خراسان تصمیم مبارکی است که می تواند تحول چشمگیری در مسئله تبلیغ در خراسان ایجاد کند.

وي فعالیت های کمسیون تبلیغ حوزه علمیه خراسان را مقوّم فعالیت های نهادها و مؤسسات مختلف تبلیغی دانست و افزود: نظام تبلیغ یکی از عرصه های ضروری و در عین حال مظلوم حوزه علمیه است و با وجود فعالیت های مستمر مبلّغان در زمینه های گوناگون، مي بايست نسبت به اثر بخشي بيشتر ‌آن اهتمام ورزيد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی ادامه داد: حوزه علمیه نقش اساسی در تربیت مبلّغان و مسلّط کردن فرهنگ تبلیغ بر فعالیت های آموزشی و پژوهشی حوزویان دارد.

حجت الاسلام والمسلمين مرویان حسینی همچنین توجه به زیرساخت های تبلیغی، روزآمد کردن تبلیغ سنتی، اهمیت دادن به روش های تبلیغی جدید و فضای مجازی، توجه به تبلیغ تخصصی و گروه های مخاطب و پشتیبانی های مالی و معنوی از مبلّغان را برخی از راهکارها برای تقویت مسئله تبلیغ در حوزه علمیه خراسان برشمرد.

وی خاطرنشان کرد: ورود حوزه علمیه به عرصه تبلیغ و ارائه خدمات منسجم به مبلّغان می تواند ظرفیت های تبلیغی بالقوه طلاب خراسانی را وارد عرصه های اجتماعی و مورد نیاز مردم نماید.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی در پایان تصریح کرد: هم فکری نهادها و مؤسسات حوزوی در کنار شورای عالی مدیریت حوزه علمیه خراسان و تلاش های جهت دار و همسوی آن ها می تواند زمینه خوبی برای رشد و پیشرفت تبلیغ دین در جامعه اسلامی باشد.


منبع:تسنیم

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین