عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۸۳۴۵۷
تاریخ انتشار : ۰۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۷:۴۱
سالنامه اخلاقی ــ تربیتی خُلُق همه ساله با موضوعات متنوع دینی، اخلاقی و تربیتی منتشر می شود که برای سال ۱۳۹۶ نیز انتشار یافت.
عقیق:سالنامه تربیتی اخلاقی خُلُق 1396  با محور قرار دادن موضوعاتی مانند تبیین آیات و روایات اخلاقی – تربیتی، سیره اخلاقی پیامبر(ص) و امامان معصوم(ع)، با جلد گالینگور، در قطع  رقعی و با 345 صفحه منتشر شده است.

هر صفحه از سالنامه تربیتی اخلاقی خُلُق، مزیّن به یک روایت و نیز یک مطلب اخلاقی می باشد که در کنار صفحه و با توضیحات زیر آمده است: روزهای شنبه، دوشنبه و چهارشنبه به موضوعات متنوع در زمینه آداب اسلامی اختصاص دارد. در روزهای یک شنبه و سه شنبه نیز نکاتی اخلاقی و معنوی آمده؛ مطالب روزهای پنجشنبه و جمعه که در یک صفحه آمده، ویژه امام زمان (عج) است.

موضوعات سالنامه سال 1396 عبارتند از: «تبیین آیات و روایات اخلاقی – تربیتی، سیره اخلاقی پیامبر(ص) و امامان معصوم(ع)»، «امام عصر(عج) و ویژگی‏های منتظران واقعی»، «زندگی‏نامه عالمان اخلاق»، «دستورالعمل‏های عالمان اخلاق، معارف اخلاقی – تربیتی»، «داستان‏ها و نصایح اخلاقی بزرگان دین»، « اشعار و سروده‏های اخلاقی و « آداب و مستحبات».

برخی از عناوین مطرح شده در سالنامه تربیتی اخلاقی خُلُق 1396 عبارتند از: آخرین لجظه ها، آداب پیش از خواب، آداب معاشرت، ارتباط با خویشاوندان، از خودگذشتگی، انصاف، اهمیت توکل، برخورد با فقیران، برخورد با غیر مسلمان، برخورد با مومن، برکات سحر خیزی، برکات استغفار، تربیت الهی، تمرین خوش اخلاقی، تقدیس تقوا، حق الناس، حق زبان، خدمت به پدر و مادر، خوش خلقی و خوش خویی و....

 علاقه مندان جهت تهیه این سالنامه می توانند با شماره تلفن های  3872  351  0912  و یا      37840700 -025   تماس حاصل نمایند و یا برای کسب اطلاعات بیشتربه پایگاه اینترنتی  www.bonyadhad.ir  مراجعه کنند.

منبع:حوزه

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین