عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۸۳۳۰۳
تاریخ انتشار : ۲۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۲
«شمیم باران» نام مستندی است که درباره زندگی آیت الله مجتهدی تهرانی ساخته شده است. تیزر این مستند به مناسبت ایام سالگرد ارتحال این معلم اخلاق منتشر می‌شود.

عقیق:به مناسبت سالگرد ارتحال آیت الله مجتهدی تهرانی نخستین تیزر از مستند «شمیم باران» منتشر می‌شود. این مستند هم اکنون در مرحله اصلاح رنگ و صداگذاری است. دو تیزر منتشر شده از این مستند را می توانید از لینک پائین دریافت کنید.


دریافت

«شمیم باران» مستند پرتره‌ای از حیات معنوی مرحوم آیت الله احمد مجتهدی تهرانی است که در دو قسمت 26 دقیقه‌ای تولید می‌شود. در این مستند با شاگردان و یاران قدیم مرحوم آیت‌الله مجتهدی تهرانی مانند آیت‌الله امام کاشانی، آیت‌الله میرسجادی, آیت‌الله حبیبی, آیت‌الله جاودان, آیت‌الله طبرستانی و اساتید و علمای دیگر گفت‌وگو شده است. دقت در تربیت طلاب، تاریخ حوزه و جوانی، علاقه به روضه اهل‌بیت(علیهم السلام) و ساده زیستی آیت الله مجتهدی چهار محوری است که در ساخت مستند به آنها پرداخته شده است.

این مستند کاری از سازمان هنری رسانه‌ای اوج است که در خانه مستند انقلاب اسلامی تولید می‌شود. مصطفی حسن‌بیگی و پیروز جابری کارگردانان این مستند هستند.

منبع:مهر

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین