عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۸۳۲۷۲
تاریخ انتشار : ۰۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۱:۲۲
مسئول دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه اصفهان:
حجت اسلام والمسلمین صالحیان با تاکید برحضور مسئولین در نمازهای جمعه، ابراز داشت: با توجه به اینکه نماز جمعه زمینه ساز وحدت بین مردم ومسئولین است، شرکت مسئولان دراین مراسم عبادی وسیاسی باید پررنگ باشد.
عقیق:حجت الاسلام والمسلمین محمدرضا صالحیان، درگردهمایی ائمه جمعه شهرهای آران و بیدگل در محل ستاد نماز جمعه این شهرستان، گفت: شورای سیاست گذاری ائمه استان اصفهان به دنبال رفع مشکلات  مصلا های نماز جمعه شهرستانهای این استان می باشد .

 وی با اشاره به فعالیت های چشمگیر و توسعه امکانات برگزاری نمازجمعه در شهرهای آران و بیدگل، ابوزیدآباد، نوش آباد و سفید شهر توسط ائمه جمعه، شهرداران وخیرین این شهرها، ادامه داد: شورای سیاست گذاری ائمه استان به سهم خود در هر شهری که نیاز به امکانات باشد، درحد توان کمک می کند .

مسئول دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جنعه اصفهان با تاکید بر ساخت مصلای فرهنگی و دینی جامع نمازجمعه ودرخورشان شهرستان آران و بیدگل، گفت: با توجه به اینکه شهرستان آران و بیدگل با داشتن امامزادگان زیاد وعشق خاصی که مردم این شهرستان به اهل بیت(ع) دارند و یکی از برجسته ترین شهرهای دینی و حسینی (ع) ایران محسوب می شود، باید مصلای نماز جمعه درخور شأن این شهرستان ساخته شود.

حجت اسلام والمسلمین صالحیان با تاکید برحضور مسئولین در نمازهای جمعه، ابراز داشت: با توجه به اینکه نماز جمعه زمینه ساز وحدت بین مردم ومسئولین است، شرکت مسئولان دراین مراسم عبادی وسیاسی باید پررنگ باشد.

لزوم همکاری مسئولان در توسعه و تجهیز مصلی ها

حجت الاسلام والمسلمین سید محمد موسوی، امام جمعه آران و بیدگل نیز در این گردهمایی با اشاره به جایگاه مهم عبادی سیاسی نماز جمعه، خواستارهمکاری بیشترمسئولین درتوسعه و تجهیز مصلی های نماز جمعه شد.

نماز جمعه فارغ از نگاه های حزبی و گروهی محور وحدت باشد

ابوالفضل معینی نژاد، فرماندار آران و بیدگل نیز به حضور باشکوه مردم شهرهای این شهرستان در نمازهای جمعه اشاره کرد و گفت: نماز جمعه  باید فارغ از نگاه های حزبی و گروهی محور وحدت وهمدلی باشد .

وی از اعلام آمادگی فرمانداری این شهرستان برای توسعه و ساخت مصلی های نماز جمعه  اشاره  کرد و افزود: علی رغم این که در شرایط  تحریم و شکلات اقتصادی قرار داریم می توانیم از ظرفیت بالای خیرین شهرستان استفاده بهینه را در زمینه های مختلف داشته باشیم.

برپایه این گزارش، دراین گردهمایی ائمه جمعه شهرهای آران و بیدگل، نوش آباد، سفید شهر و ابوزیدآباد با ارائه گزارشی ازفعالیت های دینی، فرهنگی، اجتماعی، سیاسی  وعمرانی در ستادهای نمازجمعه، خواستار رفع مشکلات پیش رو شدند.


منبع:حوزه

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
مطالب مرتبط
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین