عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۸۱۸۶۰
تاریخ انتشار : ۲۲ آذر ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۸
معاون امور استان‌های رسانه ملی گفت: مستندات گروه هایی که عتبات مشرف شدند در کنار هم قرار می‌گیرد و برای اولین بار مستندی به نام اربعین تولید می‌شود.
عقیق:علی دارابی در نشست خبری نوزدهمین جشنواره تولیدات رادیویی و تلویزیونی مراکز استان ها گفت: از جمله محورهای این جشنواره محیط زیست، سلامت، اقتصاد مقاومتی و بیداری اسلامی است.
 
وی افزود: همچنین در راستای جشنواره تولیدات رادیویی و تلویزیونی مراکز استان ها از 20 آذر تا 8 دی شب شعر، شبی با هنرمندان و برخی برنامه های دیگر در شهرهای مختلف مراکز استان ها برگزار می شود.
 
دارابی با بیان اینکه برنامه جامع 10 ساله با همفکری جمعی از مدیران با تجربه مراکز استان ها تدوین شده است گفت: یکی از اهداف در برنامه 10 ساله جانشین پروری جمع قابل ملاحظه ای از جوانان خلاق و متعهد است.
 
وی با تاکید بر اینکه سه نهضت را در معاونت استان ها دنبال می کنیم افزود: اولین نهضت تولید پویانمایی است که در استان ها شاهد استعدادهای فراوان و خلاقیت های بسیاری در این زمینه هستیم.
 
دارابی مستند را دومین نهضت معاونت استان ها برشمرد و گفت: با توجه به اقلیم های گوناگونی که در کشورمان وجود دارد باید مستندهای بسیاری تولید شود.
 
وی با تاکید بر اینکه امسال نخستین مستند با نام اربعین در حال تولید است افزود: گروه هایی از تمامی استان ها به عتبات مشرف شدند که کارهایشان در کنار هم قرار می گیرد و مستندی با نام اربعین تولید می شود.
 
معاون امور استان های رسانه ملی نمایش تولید فیلم های تلویزیونی و سریال ها را به عنوان سومین نهضت امور استان ها برشمرد.
 
دارابی گفت: اگر هر کدام از استان ها قطبی برای پرورش استعدادها باشند، به وسعت ایران از هنرمندان تقدیر می کنیم.
 
وی با بیان اینکه تولید سریال ها جزو تکالیف سازمان است افزود: باید سریال فاخر، پربینند و تاثیرگذار تولید کنیم.
 
دارابی با بیان اینکه قرار است سریالی 300 قسمتی در استان گیلان تهیه شود گفت: نویسنده این داستان فریدون حسن پور از نویسندگان صاحب نام کشور است.
 
وی با بیان اینکه در حوزه اقتصاد مقاومتی مجموعه ای70 قسمتی آماده شده است افزود: قرار است از این مجموعه در آینده ای نزدیک رونمایی شود.
 
معاون امور استان ها در پایان گفت: اچ دی شدن برنامه های تلویزیونی استان ها از دیگر الزاماتی است که برای ارتقا کیفیت تولیدات باید انجام پذیرد.

منبع:دعبل

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین