عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۸۱۸۱۸
تاریخ انتشار : ۲۱ آذر ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۵
شماره 119 ماهنامه خیمه با طرحی جلدی از علی‌اکبر رائفی‌پور روی دکه های روزنامه فروشی رفت.
عقیق:شماره 119 ماهنامه خیمه با طرحی جلدی از علی‌اکبر رائفی‌پور روی دکه های روزنامه فروشی رفت.
گفت و گو با حجت الاسلام سید حسین مومنی، حجت‌الاسلام احمد عابدی؛ استاد سید مرتضی خاتمی و حاج محمود دلسوز که از مداحان پیشکسوت است؛ در این شماره منتشر شده است.


خیمه در این شماره گزارشی از حاشیه‌های مصاحبه حاج منصور ارضی با خبر 20:30 چاپ کرده است.
بخش‌هایی از گفت و گوی خیمه با رائفی پور را بخوانید؛

*در دانشگاه لیدن  هلند بعد از همایش شیرخوارگان حضرت علی‌اصغر(ع)، کرسی علی‌اصغرشناسی راه انداخته‌اند چون ما را به عنوان دشمن رصد می‌کنند و البته نگران هستند.

*بنده و جناب آقای دکتر عباسی فقط و فقط یک بار با هم صحبت کرده‌ایم  و هیچ ارتباطی با یکدیگر نداریم ایشان کار خودش را می‌کند و من کار خودم را.

*چند منبری هستند که وقتی منبر تمام شود نصف جلسه خالی شود؟ بسیار کم است؛ ولی برای من چنین اتفاقی می‌افتد و گاهی نصف جمعیت و گاهی یک سوم جمعیت بیرون می‌روند.

*چرا امروز دانشگاه عرق‌خور بیرون می‌دهد؟ چون تربیت شیعی فقط به حرف زدن نیست؛ تربیت با عمل درست می‌شود.

*مهدویت در هیئت‌ها مطرح نمی‌شد. خلاصه شده بود به یک نیمه شعبان که آن هم بیشتر نمود خیابانی داشت و یک برنامه ظهر جمعه تلویزیون اما بنده با افتخار ورود پیدا کردم. مثلا برای احیای نیمه شعبان ما ورود کردیم و روح و شور جوانی را در کنار شعور به مساجد کشاندیم.

*در مسجدی در حال نماز خواندن بودم که پس از نماز، طلبه‌ای زود بالای منبر رفت تا قبل از پراکنده شدن مردم شروع به سخنرانی کند. موضوع بحث او «اثبات کفر مختار» بود! مختاری که وهابی‌ها به او ناسزا می‌گویند یا مختاری که موجب اجماع شیعیان در عراق علیه تکفیری‌ها شده.
ماهنامه خیمه را از دکه‌های مطبوعاتی منتخب و فروشگاه اینترنتی خیمه nashrekheime.ir خریداری کنید و یا از طریق سایت‌های اشتراک eshterak.ir و مگ‌ایران magiran.com مشترک شوید و یا نسخه الکترونیکی نشریه را در سایت طاقچه taaghche.ir مطالعه کنید.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین