عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۸۱۱۷۸
تاریخ انتشار : ۲۶ آبان ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۲
«مهران» پرترددترین مرز
سخنگوی ستاد مرکزی اربعین گفت: ۱۳۰ دستگاه اتوبوس برای بازگرداندن زائران بدون روادید در نظر گرفته‌شده است.
به گزارش عقیق به نقل از مهر، حمیدرضا گودرزی در گفتگو با رسانه ها با اشاره به بار ترافیکی سنگین در محورهای مواصلاتی استان ایلام، اظهار کرد: این بار ترافیکی از ایلام به طرف مهران بسیار سنگین است.

وی به مراجعه زائران بدون روادید و گذرنامه به مرز مهران اشاره کرد و افزود: نیروهای مرزبانی با تلاش فراوان این افراد را از بقیه زائران جدا و با اتوبوس به خارج از شهر مهران جابه جا می کنند.

سخنگوی ستاد اربعین کشور با اشاره به اینکه ۱۳۰ دستگاه اتوبوس برای بازگرداندن زائران بدون روادید در نظر گرفته شده است، گفت: جمعیتی بین سه تا ۱۰ هزار نفر بدون داشتن روادید به مرز مهران مراجعه کرده اند که این سبب کندی تردد زائران دارای روادید و ایجاد مشکل برای مسئولان مرزبانی و تمامی دستگاه های خدمات رسان شده است.

گودرزی با بیان اینکه تاکنون مرز مهران پرتردد ترین مرز بوده است، تصریح کرد: براساس آمارهای موجود مرز مهران با ۴۴درصد بیشترین تردد را به خود اختصاص داده است.

وی به ترافیک سنگین در مرز مهران اشاره کرد و افزود: از زائران عزیز درخواست می شود به اطلاعیه های صادر شده از سوی ستاد اربعین توجه و برای تردد از مرزهای جنوبی استفاده کنند.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین