عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۸۱۰۲۴
تاریخ انتشار : ۲۲ آبان ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۱
هواپیمای پرواز تهران-نجف هما ساعت ۱۱ صبح امروز پس از بلند شدن از فرودگاه امام خمینی (ره) به دلیل بروز نقص فنی در موتور، دوباره به این فرودگاه برگشت و به زمین نشست.
به گزارش عقیق، خلبان هواپیمای ایرباس متعلق به هما، امروز به دلیل بروز نقص فنی در موتور، تصمیم به بازگشت به فرودگاه امام گرفت.
این هواپیما که با 150 مسافر از تهران به مقصد نجف‌ پرواز کرده بود، دچار نقص فنی شد که به تصمیم خلبان دوباره به فرودگاه امام خمینی (ره) برگشت.
یکی از مسافران این پرواز در این‌باره به خبرنگار ما گفت: پرواز شماره 3417 ایران‌ایر در مسیر تهران-نجف قرار بود ساعت 10 صبح امروز انجام شود، اما هواپیمای این پرواز با یک ساعت تأخیر ساعت 11 صبح امروز از باند فرودگاه امام خمینی (ره) پرواز کرد.

وی ادامه داد: حدود نیم ساعت از این پرواز گذشته بود که خلبان اعلام نقص فنی در موتور و بازگشت به فرودگاه امام خمینی (ره) کرد.

این مسافر پرواز تهران-نجف هما با اشاره به اینکه مسافران کماکان تا این لحظه در سالن ترانزیت فرودگاه امام منتظر هستند، گفت: فعلا که مسئولان ایران‌ایر هیچ توضیحاتی به ما نداده‌اند‌

بنابراین گزارش‌ مدیر روابط عمومی ایران‌ایر درباره این پرواز به خبرنگار ما گفت: خلبان این پرواز به دلیل وجود نقص فنی در هواپیما، بدون انجام کمترین ریسک، در راستای حفظ ایمنی پرواز، بلافاصله تصمیم به بازگشت به فرودگاه می‌کند و این طبق قوانین است.

شاهرخ نوش‌آبادی افزود: چون این پرواز با مشکل فنی مواجه شد، مقرر شد هواپیما و کرو پروازی جایگزین اعزام شوند که این کمی زمان‌ برد.
وی با تأکید بر اینکه مسافران این پرواز تا 10 دقیقه دیگر با هواپیمای جایگزین به سمت نجف حرکت می‌کنند، گفت: در راستای حفظ جان مسافران، تلاش کرده‌‌ایم هیچ‌گاه ایمنی پرواز را به خطر نیندازیم و در این‌باره سرزنش مسافران را هم به جان خریدار‌یم.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین