عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۸۱۰۲۰
تاریخ انتشار : ۲۲ آبان ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۲
وزیر بهداشت در شهرری:
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: تزریق واکسن آنفولانزا برای زائران امری لازم و ضروری است و نظارت وزارت بهداشت به همه امور به ویژه آب آشامیدنی و امور بهداشتی نظارت ویژه‌ای دارد.
به گزارش عقیق، سید حسن قاضی‌زاده‌هاشمی امروز در آیین بدرقه آخرین کاروان بهداشت و درمان زائران اربعین حسینی اظهار داشت: شما پذیرفته شده‌اید که در مراسم اربعین امسال در خدمت زائران اباعبدالله‌‌الحسین باشید.

وی اضافه کرد: این سفر هم به لحاظ زیارت و هم به لحاظ میزبانی زائران بسیار ارزشمند و معنوی به شمار می‌رود.

وزیر بهداشت با اشاره به اینکه بسیاری از شهدای دفاع مقدس در آرزوی زیارت و دیدار آن مکان مقدس بودند، بیان داشت: راهپیمایی اربعین در طول تاریخ بسیار بی‌نظیر است و ما خدا را شاکر هستیم این همه اقبال و رحمت شامل مردم کشورمان شده است و اینها را همه مدیون امام راحل، رهبر معظم انقلاب و شهدای دفاع مقدس و مردم هستیم.

قاضی‌زاده‌هاشمی گفت: پیاده‌روی اربعین حسینی که ما امروز شاهد آن هستیم همه به برکت انقلاب اسلامی است؛ امروز ما شاهد گسترش این برکت در سراسر جهان هستیم و روز به روز با لطف و عنایت خداوند متعال این امر استوارتر و پایدارتر می‌شود.

وی با اشاره به اینکه حضور شما در این همایش بسیار ارزشمند است، گفت: حضور شما سبب آرامش و رفع نگرانی‌های احتمالی است و اگر مشکلی نیز در مسیر پیش بیاید حضور شما سبب رفع آلام و سختی‌های زائران بوده و امید است با هیچ مشکلی و بیماری احتمالی روبه‌رو نشویم و همه دستگاه‌ها باید نهایت تلاش خود را انجام دهند تا مشکلی در این پیاده‌روی پیش نیاید.

قاضی‌زاده‌هاشمی با تأکید بر اینکه شما باید مراقب بیماری‌های واگیردار باشید، اظهار داشت: تزریق واکسن آنفولانزا برای زائران امری لازم و ضروری است و نظارت وزارت بهداشت به همه امور به ویژه آب آشامیدنی و امور بهداشتی نظارت ویژه‌ای دارد.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین