عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۸۰۶۵۹
تاریخ انتشار : ۱۶ آبان ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۱
معاون سازمان حج و زیارت با تاکید بر اینکه مشتاقان زیارت اربعین ثبت‌نام و تحویل مدارک خود را به روزهای آخر موکول نکنند، از ثبت‌نام ۹۶۵ هزار نفر در سامانه سماح خبر داد.
عقیق:«حمید محمدی» از ثبت‌نام ۹۶۵ هزار نفر از مشتاقان زیارت اربعین در سامانه سماح سازمان حج و زیارت خبر داد و گفت: کسانی که در سماح ثبت‌نام کرده، ولی هنوز مدارک خود را به دفاتر زیارتی ارائه نکرده‌اند هرچه سریع‌تر نسبت به این مهم اقدام کنند تا ویزای آنان به موقع صادر شود.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان حج و زیارت، وی همچنین به تجمیع مراحل ثبت‌نام زائران در سماح اشاره کرد و افزود: از فردا صبح زائران اربعین می‌توانند با مراجعه به ۲۳۰۰ دفاتر خدمات زیارتی مراحل ثبت‌نام اولیه و تحویل مدارک (گذرنامه و دو قطعه عکس) را بصورت یک‌جا انجام دهند.

معاون امور حج و زیارت سازمان حج ادامه داد: با توجه به هماهنگی با کمیته حمل و نقل و مجموعه راهیان نور، زائران در صورت تمایل کاروان‌بندی شده و از شهرهای محل سکونت به مرزها انتقال داده خواهند شد.

محمدی به زائران اربعین توصیه کرد: به هیچ وجه بدون ویزا به مرزها عزیمت نکنند و با توجه به امکان فراهم شده در سامانه سماح، در شهرهای خودشان ویزا را دریافت کنند.

وی همچنین توضیح داد: لیست ۲۳۰۰ دفتر خدمات زیارتی در سامانه سماح به نشانی https://samah.haj.ir و پایگاه اطلاع رسانی سازمان حج و زیارت به نشانی hajnews.ir قابل مشاهده خواهد بود که زائران می‌توانند برای ثبت‌نام و تحویل مدارک خود به این دفاتر مراجعه کنند.

منبع:ایسنا

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین