عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۷۹۲۴
تاریخ انتشار : ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۱۶:۰۰
مسوول شبكه ماهواره اي كربلا وابسته به آستان امام حسين (ع) با رئيس ستاد بازسازي عتبات عاليات ايران ديدار و بر همكاري دو جانبه تأكيد كرد.
عقیق:  مهندس «حيدر نوري جلوخان»، با حضور در ستاد بازسازي عتبات عاليات ضمن تبادل نظر با مهندس پلارك بر لزوم همكاري دو مجموعه تاكيد كرد.

پلارك در اين ديدار گفت: من به كار شما كه دائماً داخل حرم هستيد غبطه مي‌خورم و اعتقاد دارم بسياري از شيعيان، در واقع حضرت سيدالشهداء (ع) را همانگونه كه هست نمي‌شناسند و با ابعاد شخصيتي و الهي ايشان به طور كامل آشنايي ندارند.

او افزود: اين وظيفه شما را سنگين‌تر مي‌كند كه بايد بيشتر در شناساندن امام حسين (ع) به جامعه بشري تلاش كنيد.

رئيس ستاد بازسازي عتبات عاليات ضمن تاكيد بر همكاري اين شبكه با مراكز قم و نجف، اظهار داشت: با توليد برنامه‌هاي جذاب نظر مخاطبان خود را جلب كرده و اين نقش را به خوبي ايفا كنيد. در جمهوري اسلامي ايران كارهاي فاخر تلويزيوني زيادي از جمله مختارنامه، امام علي (ع) و يوسف پيامبر ساخته شده كه پس از پخش اين فيلم‌ها از شبكه المنار با استقبال زيادي مواجه شد به نحوي كه حتي مسيحيان نيز از آن استقبال كردند.

پلارك در اين جلسه آمادگي ستاد بازسازي عتبات عاليات براي همكاري با اين شبكه را اعلام كرد و زمينه‌هاي مختلف همكاري مورد بررسي و تبادل نظر قرار گرفت.

منبع:حج
211001

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین