عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

طبق سنوات گذشته این هیئت در یکی از شب های ماه محرم، میهمان دانشگاه افسری امام علی (ع) نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران است. سربازان این دانشگاه، در سوگ سالار شهیدان لباس عزا بر تن می کنند و همراه عزاداران و ارادتمندان به حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) به عزادازی و سینه زنی می پردازند.

عقیق: مراسم شب سوم ماه محرم هیئت چهارده معصوم (ع) آذربایجانیهای مقیم مرکز، با مداحی حاج سیاوش پور صمدی، کربلایی غلامرضا آذرشب، کربلایی هادی ولیپور و کربلایی فرید فروغی،به ميزبانى دانشگاه افسری امام علی (ع) نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران برگزار شد.

طبق سنوات گذشته  این هیئت در یکی از شب های ماه محرم، میهمان دانشگاه افسری امام علی (ع) نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران است. سربازان این دانشگاه، در سوگ سالار شهیدان لباس عزا بر تن می کنند  و همراه عزاداران و ارادتمندان به حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) به عزادازی و سینه زنی می پردازند. سنت بسیار زیبا و پسندیده ای است که، امیران، فرماندهان و سربازان آن دانشگاه، فارغ از همه درجه ها و پست های سازمانی، همه به عنوان عزادار، سینه زن و گریه کن حضرت اباعبدالله الحسين (ع) در این مراسم شرکت می کنند.



ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
سید نورمند معسود
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۳
0
0
عالی
من حمید چمنی میشناسم اگه بهش بگید اقای نورمندمیشناسن
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین