عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۷۸۲۵۷
تاریخ انتشار : ۲۵ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۷:۳۳
مدیر مسئول نشریه موعود عنوان کرد؛
هفتمین نشست آموزشی-توجیهی ویژه مداحان با موضوع مهدویت، آخر الزمان و وظایف منتظران، با حضور استاد شفیعی سروستانی و جمعی از ستایشگران اهل بیت علیهم السلام پیش از ظهر امروز در سالن اجتماعات بنیاد دعبل خزاعی برگزار شد.
عقیق:هفتمین نشست آموزشی-توجیهی ویژه مداحان با موضوع مهدویت، آخر الزمان و وظایف منتظران، با حضور استاد شفیعی سروستانی و جمعی از ستایشگران اهل بیت علیهم السلام پیش از ظهر امروز در سالن اجتماعات بنیاد دعبل خزاعی برگزار شد.

اسماعیل شفیعی سروستانی به بیان نشانه های ظهور و کارکرد اخبار آخرالزمانی پرداخت و افزود: دانستن اخبار آخرالزمانی باعث می شود تکلیف و وظیفه فرد در هرزمان معلوم شود و در این بین حاکمان آخرالزمانی، عالمان آخرالزمانی، تجارآخرالزمانی و... مشخص می شوند.

وی در ادامه ضمن انتقاد از روشهای متداول در جشن های منتسب به امام زمان(عج)، رعایت ادب و احترام متناسب با شأن امام را از ضروریات مجالس اهل بیت(ع) برشمرد و عنوان کرد: آیا مداحان و ذاکران اهل بیت(ع) می توانند مردم را به مسیر امام ببرند؟

آماده شدن برای استقبال از امام از دیگر خواص آشنایی با اخبار آخرالزمانی است. مدیر مسئول نشریه موعود ضمن بیان این مطلب تصریح کرد: با مطالعه روایات و اخبار آخرالزمانی، می توان به مسیر و نقشه ظهور حضرت حجت(عج) دست یافت.

شفیعی سروستانی در بخشی دیگر از سخنانش محرم و صفر را بهترین فرصت برای اتصال قیام حضرت سیدالشهداء و حضرت ولیعصر علیهماالسلام عنوان کرد و از مداحان خواست با مطالعه و ارتقا سطح دانش، برای مخاطبان خود ارزش و احترام مضاعف قائل شوند.

منبع:بنیاد دعبل

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین