عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۷۷۸۳۵
تاریخ انتشار : ۱۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۰:۵۱
ده بزرگی گفت: فضائل حضرت عباس(ع) عنوان اثری است که بزودی از سوی انتشارات آرام دل منتشر می شود. این اشعار به مناسبت سی و یکمین شب شعر عاشورا بنام حضرت عباس سروده شده است.
عقیق:احد ده بزرگی در گفت‌وگویی پیرامون تازه ترین اثرش اظهار داشت: مجموعه 110 رباعی برای حضرت ابالفضل العباس (ع) آماده انتشار است.

وی در ادامه با بیان اینکه این اثر به مناسبت سی و یکمین شب شعر عاشورایی منتشر خواهد شد که هرساله همزمان با ماه محرم برگزار می‌شود اضافه کرد: فضائل حضرت عباس(ع) عنوان اثری است که بزودی از سوی انتشارات آرام دل منتشر می شود. این اشعار به مناسبت سی و یکمین شب شعر عاشورا بنام حضرت عباس سروده شده است.

ده بزرگی با اشاره به برنامه سالانه و فراخوان شعر برای شاعران و گزینش اشعار تصریح کرد: سال گذشته این برنامه با عنوان فضائل حضرت اباعبدالله (ع) برگزار شد و امسال به نام «حضرت ابالفضل(ع)» برگزار خواهد شد.

این شاعر اشعار سروده شده را متعلق به ماه مبارک رمضان داسنت و گفت: در ماه رمضان توفیق شد 110 رباعی سروده شد و این اشعار در قالب یک مجموعه شعر بزودی از سوی مجمع شاعران اهل بیت(ع) و انتشارات آرام دل روانه بازار کتاب خواهد شد.

منبع:فارس

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین