عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۷۶۳۳۲
تاریخ انتشار : ۲۶ تير ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۷
شرایط جدید قرارداد بیمه تکمیلی مداحان و شاعران عضو بنیاد دعبل خزاعی با بیمه ایران اعلام شد.
عقیق:محمد اختری، مدیر بیمه و خدمات بنیاد دعبل خزاعی از انجام توافق با بیمه ایران در خصوص پوشش بیمه تکمیلی مداحان و شاعران خبر داد و گفت: در این توافق تلاش شده که با توجه به محدودیت بودجه و هزینه های بالای درمان، موارد مبتلا به این قشر حتی المقدور گنجانده شود.

وی ادامه داد: از امروز این موضوع به اطلاع نمایندگان استانی و اعضاء بنیاد در همه استانها خواهد رسید و امیدواریم میزان استقبال به حد نصاب برسد. زیرا ماهیت بیمه تکمیلی درمان، گروهی است و حداقل نیمی از بیمه شدگان تامین اجتماعی تحت پوشش بنیاد باید متقاضی بیمه تکمیلی باشند.

اختری در خصوص عدم برقراری بیمه تکمیلی درمان در سال گذشته افزود: بنیاد دعبل خزاعی در سال ۹۱ و ۹۲ پوشش بیمه‌ تکمیلی برای مداحان اهل بیت(ع) را داشت اما به دلیل استقبال کم و به حد نصاب نرسیدن درخواست کنندگان در سال گذشته قرارداد منعقد نشد.

مدیر بیمه بنیاد دعبل درباره جزئیات و شرایط بیمه تکمیلی امسال گفت: در این توافق برخی از موارد روزمره که تعداد مراجعات آنها زیاد است ولی هزینه زیادی را به خانواده تحمیل نمی کند حذف کردیم و با همه این ملاحظات حق بیمه هر فرد زیر 60سال ماهانه 445,000ریال شده است. یعنی یک خانواده چهار نفره باید ماهانه1,780,000 ریال حق بیمه بپردازد.

وی در ادامه گفت: اطلاع رسانی بیمه تکمیلی این دوره از طریق پایگاه اطلاع رسانی بنیاد، کانال تلگرام بنیاد و پیامک انجام خواهد شد.

اختری در پایان درخصوص نحوه ثبت تقاضا جهت بیمه تکمیلی گفت: متقاضیان استان تهران به دفتر مرکزی بنیاد دعبل واقع در خ فلسطین، بالاتر از میدان فلسطین، کوچه سعیدی، پلاک2 مراجعه نمایند. و در استانها به نمایندگان بنیاد مراجعه نمایند تا درخواست آنها کتبا و با تایید نماینده بنیاد، به دفتر مرکزی اعلام شود.


 
برای دریافت فایل PDF اینجا کلیک کنید.

منبع:بنیاد دعبل

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
مطالب مرتبط
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین