عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۷۵۳۱۶
تاریخ انتشار : ۲۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۱:۳۹
هیات محبان فاطمه زهرا (سلام الله علیها) رزمندگان غرب تهران امسال در ماه مبارک رمضان برنامه های ویژه ای را تدارک دیده است.
عقیق: امسال برنامه های هیات محبان فاطمه زهرا (سلام الله علیها) رزمندگان غرب تهران در بیست وچهارمین سال فعالیت خود در ماه مبارک رمضان همه شب ها از ساعت 22:30 آغاز شده و تا نیمه شب ادامه پیدا می کند.

این برنامه ها هر شب با ترتیل خوانی قرآن (باحضوراساتیدقرآنی وقاریان جوان ونوجوان) و سخنرانی حجج اسلام اکبرنژاد، صدیقی و میرزامحمدی آغاز شده و پس از آن برنامه دعا و مناجات توسط حاج سعیدحدادیان و مداحان وذاکران وشعرای میهمان انجام می شود.

اما برنامه های ویژه ای امسال در این هیات انجام می شود که به شرح آن خواهیم پرداخت:

تجلیل از شهدای مدافع حرم

هرشب باحضور خانواده شهدای مدافع حرم تصویر یکی از شهدای مدافع حرم در این هیات قرار داده شده و از آن شهید بزرگوار تجلیل به عمل آمده و قسمتی از وصیتنامه شهید قرائت می شود.

برنامه های ویژه برای کودکان و خردسالان

همچنین خادمان هیات برای کودکان و دختران خردسال سالنی در نظر گرفته اند که در آن از کودک ها نگهداری و دختران خردسال به بازی مشغولند تا به این وسیله والدین آنها بتوانند به راحتی در مراسم هیات شرکت کنند.

زمین ورزشی نیز برای پسر بچه ها درنظر گرفته شده و در آن بازی های مختلف فوتبال، والیبال، بسکتبال و... انجام می شود.

 

طرح ویژه مسابقات قرآنی

مسابقاتی نیز ویژه خواهران و برادران برگزار و جوایز ارزنده ای به منتخبین اهدا می شود. مسابقه سوالات قرآنی، مسابقه حفظ سوره یس و واقعه، مسابقه روان‌خوانی و ترتیل قرآن، مسابقه تواشیح و مسابقه کتابخوانی از کتاب مفاتیح الحیات آیت ا... جوادی آملی از مسابقاتی است که امسال در این هیات برگزار می شود.

انتخاب بهترین کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام با مضامین دینی و ولایی 
علاقمندان می توانند با شرکت در مسابقه انتخاب بهترین کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام با مضامین دینی و ولایی از جوایز ارزنده این حوزه نیز بهره مند شوند. استفاده از آدرس کانال تلگرام، صفحه اینستاگرام و هشتگ های متداول  #هیات_محبان_فاطمه_زهرا  (س)  #رزمندگان_غرب_تهران ، در مطالب حائز امتیاز است.

انتخاب خانواده هیاتی

در این مسابقه افرادی که به صورت خانوادگی در مراسم شرکت می کنند ثبت نام شده و به قید قرعه جوایز ارزنده ای اهدا می گردد.

علاقمندان می توانند هر شب از ساعت 22:30 در مهدیه امام حسن مجتبی(ع) واقع در خیابان آزادی، جنب یادگارامام(ره) حضور پیدا کرده و در این برنامه ها شرکت کنند واز فضای معنوی این ماه بهره بیشتری ببرند.

شماره حساب بانک ملت:4100006041 و شماره کارت 6104337770072609 آماده دریافت کمک ها مردمی است و البته کمک های غیرنقدی نیز برای کمک به مسابقات قرآنی یا تجهیز مهد کودک و زمین بازی و یا نیازمندان در در دفتر هیات دریافت می شود.

علاقمندان می توانند اطلاعات بیشتر را از طریق آدرس تلگرام   @heiat_razmandegan و اینستاگرام      @heiatrazmandegan و یا سایت www.valasr.ir به دست آورند.


منبع:تسنیم



ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین