عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۷۴۷۸۷
تاریخ انتشار : ۱۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۸
در آستانه ماه میهمانی خدا
موسسه انصارالحسین(علیه السلام) بیش از 30سال است که نامی آشنا در گشودن گره های نیازمندان است و تاکنون توانسته گام های بزرگی در این راه بردارد.

عقیق: ماه رحمت الهی، ماه عبادت و بندگی و ماه غفران و مغفرت از راه می رسد! ماه خدا، سراسر از مهربانی و عطوفت است! نسیم، از کوچه پس کوچه های شهر می گذرد، بر طبل شادی می کوبد و می گوید: «بندگان خوب خدا، رمضان از راه می رسد! از قافله ی بندگان عقب نمانید»!

 در طلیعه ی ماه خدا برآن شدیم تا با تهیه ی بسته های ارزاق عمومی، دست خانواده ی ناتوان و نیازمندی را گرفته و سفره ی افطارشان را مهمان یک لقمه شادی کنیم.

موسسه انصارالحسین(علیه السلام) بیش از 30سال است که  نامی آشنا در گشودن گره های نیازمندان است و تاکنون توانسته گام های بزرگی در این راه بردارد. 

 در نظر گرفته ایم برای 2000خانواده، بسته هایی به ارزش تقریبی 200هزارتومان تهیّه کنیم. سهم شما می تواند از 1000تومان نیز شروع شود. 

 این بسته ی هدیه، شامل موارد زیر می باشد:

 برنج(10کیلو)، گوشت(1 کیلو)، مرغ(2عدد)، ماکارونی(3عدد)، رب(1بسته)، روغن(2عدد)، عدس(1 کیلو)، لپه(1کیلو)، نخود(1 کیلو)، لوبیا قرمز(1 کیلو)، سویا(1 کیلو)، تُن ماهی(2عدد)، قند و شکر(1 کیلو و نیم)، خرما(2بسته)، پنیر(2عدد) و چای(1 کیلو)

 

شما می توانید کمک های نقدی خود را از این طریق برای این عمل خیرخواهانه و خداپسندانه به دست ما برسانید:

شماره حساب بانک ملت:٩٥٠٣٦١٩٠٥

شماره کارت بانک ملت: ٦١٠٤٣٣٧٩٤٧٩٠٦١٨٤

به نام موسسه انصارالحسین(علیه السلام)

و کد دستوری از طریق تلفن همراه : #107*97*788*

برای اطلاعات بیش تر می توانید با شماره تلفن 35015-021 تماس حاصل نمایید.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین