عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۷۴۳۸۹
تاریخ انتشار : ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۹
در آستانۀ سالروز ولادت باسعادت منجی عالم بشریت حضرت بقیه الأعظم(عج)، کتاب «رویای نیمه‌شب» اثر حجت‌الاسلام مظفر سالاری در نماز جمعه‌های کشور معرفی شد.
عقیق:کتاب «رویای نیمه‌شب» یک رمان جذاب دینی است که مخاطب خود را به‌طور غیرمستقیم با معارف ناب شیعی آشنا می‌کند و یک کلاسِ امام زمان شناسی خوب برپا می‌نماید. حجت‌الاسلام مظفر سالاری در کتاب «رویای نیمه‌شب»، با بیان حکایت واقعی تشرف ابوراجح حمامی به محضر نورانی حضرت ولی عصر(عج) در ضمن داستان دلداگی پسری سنی مذهب به یک دختر شیعه در فضای پاک و اخلاقی، هنر ادبیات را در جهت تعالی بخشیدنِ روح مخاطب خود و آشنایی او با معارف اصیل شیعی به خدمت گرفته است.

کتاب «رویای نیمه‌شب» علاوه بر پرده برداشتن از چهرۀ حاکمان متعصب و ظالم در طول تاریخ حیات شیعه، در قالب داستانی جذاب و پُرکِشش، بسیاری از شبهاتی را که در زمینۀ آموزه‌های اسلامی و شیعی مطرح می‌شود و ذهن افراد بسیاری از جمله جوانان را مشغول نموده است، به زیبایی پاسخ می‌دهد.

کتاب «رویای نیمه‌شب»، نوشتۀ حجت‌الاسلام سالاری، تجربه‌ای تازه در عرصۀ رمان مذهبی و داستان‌های معرفتی است که به‌همت انتشارات کتابستان معرفت با35 نوبت چاپ تاکنون به بیش از 60 هزار نسخه رسیده است.

این کتاب که محور چهارمین دورۀ مسابقۀ بزرگ کتاب‌خوانی «کتاب‌وزندگی» است در طرح ترویج فرهنگ کتاب و کتاب‌خوانی در نماز جمعه‌های کشور که به‌همت مجمع ناشران انقلاب اسلامی و با همکاری شورای سیاست‌گذاری ائمۀ جمعۀ سراسر کشور در حال اجرا است، معرفی شد.

منبع:فارس

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
مطالب مرتبط
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین