عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۷۴۳۴۴
تاریخ انتشار : ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۴
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح طی پیامی شهادت مصطفی بدرالدین فرمانده ارشد نظامی حزب الله لبنان را به سید حسن نصرالله تسلیت گفت.
عقیق:در پی شهادت مصطفی بدرالدین فرمانده ارشد نظامی حزب الله لبنان، رئیس ستاد کل نیروهای مسلح سرلشکر بسیجی سید حسن آقایی فیروزآبادی پیامی به دبیر کل حزب الله لبنان جناب حجت الاسلام والمسلمین اقای سید حسن نصر الله صادر کرد که متن پیام بدین شرح است:
 
وَلا تَحسَبَنَّ الَّذینَ قُتِلوا فی سَبیلِ اللَّهِ أَمواتًا ۚ بَل أَحیاءٌ عِندَ رَبِّهِم یُرزَقونَ
 
شهادت مظلومانه عبد صالح خدا حاج مصطفی بدرالدین که فرماندهی توانا، الگوی سرداری و اسوه بسیجی و رشادت نظامی را همراه با عشق به ولایت، انس با قرآن و عترت و شوق به عبادت و پیوند با امت بود به جنابعالی و خانواده سرافراز شهید تبریک و تسلیت عرض می نمایم.
 
اینک که ذوالفقار ارشد نظامی حزب الله به همرزم شهیدش حاج عماد مغنیه پیوسته است ما همرزمان آن سردار مجاهد در منظر خدای متعال و در پیشگاه امام عصر (عج) با خمینی زمان، امام خامنه ای عزیز پیمان می بندیم که راه قهرمانان معنوی امت اسلامی در عصر حاضر را با هوشیاری، بصیرت و شجاعت ادامه دهیم و پاسدار حریم ولایت خون شهیدان و تلاش مجاهدان باشیم. ضمن آرزوی سلامتی برای جنابعالی از درگاه خداوند سبحان علو درجات و رحمت واسعه الهی و همنشینی با سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین برای آن شهید عزیز خواستارم.

منبع:فرهنگ

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
مطالب مرتبط
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین