عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۷۴۰۳۵
تاریخ انتشار : ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۰:۲۵
مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه تهران:
حجت‌الاسلام ابراهیم کلانتری در چهاردهمین همایش ادبی «سوختگان وصل» گفت: مدافعان حرمی که عاشقانه برای دفاع از اسلام و جبهه انقلاب اسلامی تلاش می‌کنند، شهادت این‌ها، شهادت مظلومانه است، لذا در پیشگاه خدا از اجر خاصی برخوردار هستند.
عقیق: چهاردهمین همایش ادبی سوختگان وصل با عنوان «در مدار ماه» و محوریت شهدای مدافع حرم عصر دوشنبه 20 اردیبهشت ماه با حضور خانواده شهدای مدافع حرم به ویژه تیپ فاطمیون، شاعران و مداحان اهل بیت عصمت و طهارت(ع) در تالار فردوسی دانشکده ادبیات دانشگاه تهران برگزار شد، در این مراسم که به همت دفتر ادبیات و هنر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه تهران از ساعت 15 در حال برگزاری است، قرار است از 22 جلد کتاب از سلسله همایش‌های سوختگان وصل رونمایی شود.

در این همایش حجت‌الاسلام ابراهیم کلانتری مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه تهران در ابتدای سخنانش با اشاره به آیه قرآن «وَ نُرِیدُ أَنْ نَمُنَّ عَلَی الَّذِینَ اسْتُضْعِفُوا فِی الْأَرْضِ وَ نَجْعَلَهُمْ أَئِمَّه وَ نَجْعَلَهُمُ الْوارِثِینَ» گفت: این وعده قطعی خداوند است که در طول تاریخ همواره با همه وجود منتظر تحقق وعده بزرگ الهی در جهان هستیم، قطعاً و بدون شک این لحظه در جهان تحقق پیدا می‌کند.

وی افزود: بنا بر روایاتی که از پیامبر اکرم(ص) و اهل بیت(ع) رسیده است، این وعده با حضور اماممان آخرین ذخیره الهی تحقق پیدا می‌کند، مقدمات حضور حضرت ولی‌عصر(عج) سرزمین شام، عراق و سوریه است که این حوادث به سمت مدینه و مکه جریان پیدا می‌کند و «خسف بیدا» رخ می‌دهد.

حجت‌الاسلام کلانتری با تأکید بر اینکه نشانه‌های قطعی ظهور اتفاق خواهد افتاد و ندای منجی بشریت از خانه خدا به گوش جهانیان خواهد رسید، ابراز داشت: با اراده جبهه استکبار مرزهای این منطقه شکسته شد و طبق گزارش‌هایی که شنیدم بیش از 60 ملیت برای حضور در عراق و سوریه جذب کردند، در حقیقت آن‌ها جنگ آخرالزمانی را شروع کردند و در مقابل آن‌ها، رزمندگان جبهه جهانی مقاومت به وجود آمده است.

وی ادامه داد: مدافعان حرمی که عاشقانه برای دفاع از اسلام و جبهه انقلاب اسلامی تلاش می‌کنند، شهادت این‌ها، شهادت مظلومانه است، به همین خاطر در پیشگاه خدا از اجر خاصی برخوردار هستند.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه تهران در پایان خاطرنشان کرد: مجاهدت‌های مدافعان حرم در استمرار شعار «هَیْهاتِ مِنّا الذلَّة» حضرت اباعبدالله الحسین(ع) است.

منبع:فارس

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین