عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۷۴۰۰۹
تاریخ انتشار : ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۵:۴۴
مدیر انتشارات «دلیل ما» گفت: با توجه به این‌که چهار مناسبت مبارک عید مبعث پیامبر (ص)، ولادت امام حسین (ع)، ولادت امام زین‌العابدین (ع) و ولادت حضرت ابوالفضل (ع) با این ایام تقارن پیدا کرده، غرفه ویژه امام حسین (ع) در سومین روز کاری نمایشگاه افتتاح شد.
عقیق:یدالله سعدی، مدیر انتشارات «دلیل ما» درباره افتتاح غرفه ویژه امام حسین (ع) اظهار کرد: هرساله در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، در مناسبت‌های ویژه مذهبی به نام ائمه (ع) غرفه‌هایی ویژه برای ارائه آثار مرتبط برپا می‌شود. که افتتاح غرفه ویژه امام حسین (ع) نیز در این راستا است.

وی ادامه داد: چندین سال ولادت و شهادت حضرت زهرا (س) با نمایشگاه کتاب تقارن داشت که غرفه‌هایی مزین به نام مبارک ایشان دایر شد. سال گذشته نیز به مناسبت عید مبعث، غرفه ویژه‌ای با عنوان «پیامبر رحمت» در نمایشگاه کتاب برپا شد.

سعدی گفت: در بیست و نهمین نمایشگاه کتاب تهران، با توجه به این‌که چهار مناسبت مبارک عید مبعث پیامبر (ص)، ولادت امام حسین (ع)، ولادت امام زین‌العابدین (ع) و ولادت حضرت ابوالفضل (ع) با این ایام تقارن پیدا کرده، با الهام از گفته حدیث پیامبر (ص): «حسین منی و أنا من حسین» غرفه ویژه امام حسین (ع) در سومین روز کاری نمایشگاه افتتاح شد.

مدیر انتشارات «دلیل ما» در ادامه اظهار کرد: در این غرفه نزدیک به ۳۰۰ عنوان کتاب در زمینه‌های مرتبط با این چهار مناسبت از ناشران مختلف داخلی جمع‌آوری شده و با تخفیف ویژه ۵۰ درصد عرضه می‌شود.

وی افزود: از برنامه‌ای جنبی این غرفه می‌توان به نمایش پشت‌صحنه فیلم محمد (ص) اثر مجید مجیدی و پذیرایی ویژه از بازدیدکنندگان در روزهای ولادت امام حسین (ع)، امام سجاد (ع) و حضرت ابوالفضل (ع) اشاره کرد.

منبع:دعبل

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین