عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۷۳۵۸
تاریخ انتشار : ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۱۰:۰۲
به داد اسلام برسید و بار دیگر مسلمانان را در جهان عزّت و آبرو دهید که آورنده‌ قرآن کریم از شما انتظاری جز این ندارد.
عقیق: متن پیام این مرجع تقلید به این شرح است:
«بسم الله الرحمن الرحیم
وَلاَ تَحْسَبَنَّ اللّهَ غَافِلًا عَمَّا یَعْمَلُ الظَّالِمُونَ
هتک حرمت مرقد مطهر صحابی جلیل القدر حضرت رسول اکرم صلی الله علیه و آله و یاور باوفای حضرت امیر المؤمنین علی بن ابیطالب علیه السلام جناب حجر بن عدی سلام الله علیه و یاران عظیم القدر ایشان در سوریه توسط جنایتکاران و دژخیمان موجب تأثر و تأسف شدید مسلمانان جهان و دوستداران اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام گردید.
انا لله و انا الیه راجعون
تعرّض به مقدسات مسلمانان و قبور مطهر بزرگان اسلام و بدن‌های پاکی که نشانه‌ی بزرگی از حقانیت اسلام و مکتب اهل البیت علیهم السلام است،‌ با هیچ دلیلی قابل توجیه نیست و در نزد همه‌ی مسلمانان محکوم و مطرود است. چطور می‌توان باور کرد که عده‌ای که چهره‌ی اسلام عزیز را در جهان با خشونت معرفی نموده و بوئی از اسلام و انسانیت نبرده‌اند، و خود را موحّد و متعبّد معرفی نموده، خون صدها نفر از انسان‌های بی‌گناه، کودک و بزرگ و مرد و زن را با وحشیانه‌ترین وسایل وحشی‌گری به زمین بریزند و گردن حتّی نوجوانان را با شمشیر قطع نموده و آنها را در شبکه‌های ماهواره‌ای نشان دهند.
برای جهانیان روشن است که این افراد با کمک مستقیم بعضی از کشورهای مزدور منطقه و صهیونیزم و چراغ سبز سازمان‌های به اصطلاح حقوق بشر، این جنایات را انجام می‌دهند و به جای آن که امروز به داد مسلمانان مظلوم میانمار برسند، این چنین جنایاتی را مرتکب می‌شوند.
اینجانب از تمام علمای جهان اسلام و دانشگاهیان و حوزه‌های علمیه اهل سنت و تشیع می‌خواهم که برای جلوگیری از این جنایات و آدم‌کشی‌ها که اعتبار مسلمانان را در جهان مخدوش کرده است چاره‌ای فوری بیاندیشند و اختلافات جزئی و سیاسی را کنار گذاشته و فقط به فکر اسلام و قرآن و آبروی این دین حنیف و آسمانی باشند که اگر فردا این کار انجام شود دیر است و موجب پشیمانی می‌باشد. به داد اسلام برسید و مسلمانان را بار دیگر در جهان عزّت و آبرو دهید که آورنده‌ی قرآن کریم پیامبر رحمة للعالمین از شما انتظاری جز این ندارد که ان تَنصُرُوا اللَّهَ یَنصُرْکُمْ وَیُثَبِّتْ أَقْدَامَکُمْ
لطف الله صافی
22جمادی الثانیه 1434»

منبع: نسیم
211008

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین