عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۷۳۵۷
تاریخ انتشار : ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۱۰:۰۱
مديركل امور فرهنگی سازمان بهزيستی كشور از حذف برنامه اعزام معلولان به عتبات عاليات به دلايل امنيتی خبر داد و گفت: در سال جاری هشت هزار معلول به مشهد مقدس اعزام می‌شود.

عقیق: حجت‌الاسلام والمسلمين علی پهلوان، مديركل امور فرهنگی سازمان بهزيستی كشور در گفت‌و‌گویی در خصوص اعزام معلولان و افراد تحت حمايت سازمان بهزيستی به كربلای معلی و مشهد مقدس گفت: با توجه به شرايط امنيتی موجود در عراق و لزوم تأمين امنيت ويژه برای معلولان تحت حمايت سازمان بهزيستی در اين سفر، سفر به كربلای معلی از برنامه‌های ما حذف شده است.

وی از اعزام هشت هزار نفر از معلولان كشورمان به مشهد مقدس طی سال جاری خبر داد و گفت: در سال گذشته 12 هزار نفر به مشهد مقدس اعزام شده بودند؛ در سال جاری نيز هشت هزار نفر به صورت استانی و غير متمركز به زيارت امام رضا(ع) می‌روند كه بودجه آن نيز تأمين و به استان‌های مختلف ارسال شده است.

حجت‌الاسلام پهلوان در پاسخ به اين سؤال كه آيا در كاروان‌ها روحانی برای كمك به اعمال و زيارت معلولان كشورمان حضور دارد يا خير، گفت: به مراكز استانی صرفاً پيشنهاد شده است كه يك روحانی را به عنوان روحانی كاروان در كنار معلولان كشورمان داشته باشند كه معمولاً نيز يك روحانی در هر كاروان حضور دارد اما در محل استقرار كاروان‌ها در مشهد به محض ورود يك روحانی مستقر آداب زيارت را به معلولان آموزش می‌دهد.


منبع:ایکنا

211001


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین