عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۷۳۵۱۷
تاریخ انتشار : ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۸
سردار احمد وحیدی مطرح کرد
سردار احمد وحیدی گفت: برگزری جشنواره «مدافعان حرم» بسیار ارزشمند است واقعا هم مدافعین حرم یکی از نمادهای بارز فرهنگی ما در این عصر و زمان هستند.
عقیق:سردار احمد وحیدی از فرماندهان نظامی ایران و وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح ایران در دولت دهم که چندی پیش در خبرگزاری فارس حضور پیدا کرده بود در ارتباط با پرسش خبرنگار این رسانه درباره برگزاری جشنواره «مدافعان حرم» و اهمیت برگزاری آن اظهار کرد: این کار بسیار ارزشمند است واقعا مدافعین حرم یکی از نمادهای بارز فرهنگی ما در این عصر و زمان هستند. چطور یک عده حاضر شدند جان شیرین خود را برای حمایت از ارزش‌ها بدهند. لذا تبیین این موضوع و نشان دادن ارزش ها از سوی مدافعین بسیار ارزشمند است‌.

جشنواره مدافعان حرم توسط خبرگزاری فارس در حال برگزاری است تا به این لحظه سینماگران و مستندسازان دغدغه‌مند در حوزه مستند بحران به ویژه مستند‌هایی با محوریت سوریه عراق و مدافعان حرم آثار خود را برای حضور در این جشنواره به دبیرخانه آن ارسال کرده‌اند.

نخستین دوره جشنواره فیلم مدافعان حرم در سطح ملی و در دو بخش مستند و نماهنگ به همت خبرگزاری فارس و با همکاری موسسه فرهنگی هنری کتیبه نوای فاطمی 5 خردادماه سال جاری برگزار می‌شود. فیلمسازان تا 31 فروردین‌ماه فرصت دارند آثار خود را با مراجعه به سایت www.modafeanfilmfest.ir به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

منبع:فارس

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین