عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۷۳۴۷۳
تاریخ انتشار : ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۶
آیت الله یزدی در تجلیل از پدران شهدا:
رئیس مجلس خبرگان رهبری در آستانه روز میلاد حضرت علی بن ابیطالب (ع) و روز پدر از پدران شهدا دیدار و از آنان تجلیل نمود.
عقیق: آیت الله  محمد یزدی در تجلیل از پدران شهداء گفت: همه ما مرهون و وامدار خونهای شهداء هستیم و باید عظمت آنان را درک کنیم و یادشان را زنده نگه داریم.

رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با تاکید بر اینکه فعل جهاد از احکام و دستورات الهی است ادامه داد: بقای دین در سایه دفاع است، اگر این دفاع نبود نامی از اسلام و دین و قرآن و حاکمیت اسلام نبود، اگر امروز نماز جمعه ، نماز شب، اعتکاف، محرم،صفر، فاطمیه و رجبیه برپاست اینها به برکت خونهای شهداست و آنان در این عبادات سهیم هستند.

آیت الله یزدی اضافه کرد: بعد از انقلاب امکانات بسیاری در سایه این امنیت و آرامش که حاصل خو نهای شهداست، در کشور ایجاد شد و شاهد آبادانی، آزادی، حق رای و انتخاب برای مردم، آزادی و احترام به زنان و... هستیم، امروز اسلام حاکم و رهبری حافظ اسلام است.

وی اضافه کرد: اکنون نیز دشمن در عرصه جنگ نرم علیه اسلام بپا خاسته، رهبر معظم انقلاب حکیمی آگاه و بیدار است که دنیا را می بیند، دوست و دشمن را می شناسد و سکان انقلاب را در تمامی فتنه های دشمنان بدست گرفته و از اسلام محافظت نموده است.

وی با اشاره به اینکه شهدا مقام والایی نزد پروردگار دارند و بدون واسطه نظر به وجه الله می کنند، تاکید کرد: شهدا با جانشان از ولایت حمایت کردند و امروز ما در ادامه راه شهدا باید از ولایت و حکومت اسلامی حمایت کنیم.

مدیرکل بنیادشهید وامور ایثارگران نیز در این دیدار ضمن گرامی داشت اعیاد رجبیه تاکید کرد: در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و تکریم پدران بزرگوار شهدا امروز محضر شما رسیدیم تا ضمن بهره مندی از بیانات شما در آستانه میلاد امیر المومنین علی (ع) از پدران شهدا تقدیر صورت گیرد.

سردار سید جواد هاشمی افزود: پدران شهدا، پدران آسمانی هستند، که با صبر و ایثار و استقامت فرزندان خویش را در راه اسلام تقدیم کردند و صبر نمودند و مسیر شهداء را ادامه دادند.


منبع:حوزه


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین