عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۷۳۰۷۳
تاریخ انتشار : ۲۲ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۰
آیت الله العظمی نوری همدانی :
حضرت آیت الله نوری همدانی بر وحدت و یکپارچگی مسلمانان در مقابل دشمنان تاکید کردند و گفتند: هر گونه اختلافی موجب از بین رفتن قوای اسلام و تضعیف مسلمانان می شود.
عقیق:حضرت  آیت الله نوری همدانی پیش از ظهر امروز در دیدار جمعی از محبان  و شیفتگان اهل بیت(ع) از سیستان و بلوچستان  کرمان و هرمزگان با تأکید بر برادری شیعیان با اهل سنت، اظهارداشتند:  اختلاف خواسته دشمن است و به همین خاطر داعش و بوکوحرام را درست کرده است تا ما را به خودمان مشغول کند،باید با برادران اهل تسنن برادر باشید، با آنها معاشرت کنید و به مساجد آن ها بروید.

این مرجع تقلید با بیان این که امام صادق(ع) فرموده« نعمت های خدا فراوان است ولی مهمترین نعمت حب به ولایت علی بن ابی طالب است.افزودند: دوستی با اهل بیت(ع) و عمل به دستورات آنها سرمایه عظیمی است که خدا به شما محبین عنایت کرده است.

معظم له موضوع وحدت جامعه اسلامی را از مسائل مهم اشاره کردند و بر حفظ و تقویت آن تاکید کرده و  افزودند: وحدت مسئله است که پیامبر(ص) تاکید فراوانی بر آن کرده اند.

حضرت آیت  الله نوری همدانی  گفتند:  هر گونه اختلافی موجب از بین رفتن قوای اسلام و تضعیف مسلمانان می شود.

 معظم له بیان داشتند: دشمن با به وجود آوردن داعش  و گروه های تروریستی می خواهند اسرائیل در امان بماند  تا راحتر بتواند کارهای خود را انجام دهد.

ایشان در ادامه با اشاره به محبوبیت رهبر معظم انقلاب گفتند: در کشور های دیگر و ادیان دیگر مردم دل خوشی از رهبر و  مسئولان  خود ندارند؛ اما در کشور اسلامی ما اگر رهبری اشاره کند هزاران نفر آماده جانفشانی می شوند.

این مرجع تقلید افزودند:  امروز حضرت آیت الله خامنه ای  رهبر همه ما است و ما به او علاقه مندیم و با همین عشق و علاقه می توانیم این نظام را حفظ کرده و آن را زمینه ساز حکومت امام زمان(عج) بدانیم.

حضرت آیت الله نوری همدانی با اشاره به این که دشمن همیشه در کمین است، گفتند: آمریکا و صهیونیست ها هیچگاه از تلاش های خود فروگذار نمی کنند.

ایشان ادامه دادند:  مظلومان جهان چشم به این نظام دوخته اند و هرچند صف بندی های دنیا زیاد است؛ ولی مسلمانان هم روز به روز با هم متحدتر شده  و دشمن هم منفور تر می شود.


منبع:حوزه


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین