عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۷۳۰۴
تاریخ انتشار : ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۰۹:۵۴
علی اکبر مداحی در نوزدهمین همایش مسئولان هیئت رزمندگان اسلام
هیئت رزمندگان اسلام وظیفه دارد اصل حضور در انتخابات را ترویج کند و ضرورتی ندارد وارد مصداق شود، نباید دستگاه سید الشهداء (ع) را خرج مسائل سیاسی کنیم.
عقیق: علی اکبر مداحی ظهر روز گذشته در نوزدهمین همایش سراسری مسئولان هیئت رزمندگان اسلام که در مجتمع فرهنگی یاوران مهدی(عج) قم برگزار شد با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری اظهار داشت: هیئت رزمندگان مانند انتخابات‌های گذشته تنها به تبیین و تشریح نظرات مقام معظم رهبری برای انتخاب اصلح می پردازد و مصداق معین نمی‌کند.

وی با تأکید بر اینکه سیاست ما عین دیانت ماست، تصریح کرد: هیئت رزمندگان اسلام وظیفه دارد اصل حضور در انتخابات را ترویج کند و ضرورتی ندارد وارد مصداق شود، نباید دستگاه سید الشهداء (ع) را خرج مسائل سیاسی کنیم.

مدیر ستاد مرکزی هیئت رزمندگان اسلام با اشاره به اهمیّت هیئت های نوجوانان افزود: درزمینه فضای مجازی نیز به صورت جدی وارد شده ایم و از این ظرفیت برای مقابله با دشمن حداکثر استفاده را خواهیم کرد تا جوانان از آسیب های این فضا مصون بمانند.

شب شعر آیینی هیئت‌های رزمندگان راه اندازی شود

وی تأکید کرد: هیئت‌ها نسبت به راه اندازی شب شعر آیینی و مجمع الذاکرین اهتمام داشته باشند، هیئت‌هایی که امکان انجام این مسائل را داشته باشند و کوتاهی کنند نمی‌توانند پاسخ‌گوی نیاز جامعه ومردم باشند.

مداحی افزود: کمک به مستمندان نیز یکی دیگر از وظایف هیئت هاست که نباید نگران هزینه اش بود، مردم همیشه آماده کمک به افراد مستضعف و نیازمند هستند.

وی عنوان کرد: اهتمام به فعالیت های میدانی از جمله برپایی ایستگاه های صلواتی، حضور در راهپیمایی و در صورت امکان برپایی نمایشگاه های فرهنگی مذهبی نیز باید در دستور کار مستمر هیئت ها قرار گیرد.

جلسات هیئت کلاس درس باشد

مدیر ستاد مرکزی هیئت رزمندگان اسلام با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری مبنی بر این که جلسات هیئت رزمندگان باید کلاس درس باشد ابراز داشت: این نشان دهنده اهمیت سخنرانی و جنبه محتوایی کار است، استفاده از سخنران های اثرگذار و تولید محتوا برای هیئت ها از نکات دیگری است که باید به آن توجه ویژه داشته باشیم.

وی عنوان کرد: هیئت ها در زمینه شناسایی و معرفی مداحان و سخنرانان اثر گذار و برجسته به هیئت مرکزی نیز اهتمام داشته باشند و تعامل خود را با نهادهای فرهنگی و نخبگان افزایش دهند.

مداحی در پایان با اشاره به این که 100 هزار نفر مداح داریم که تا کنون 2 هزار نفر آن ها آموزش دیده اند یادآورشد: برگزاری کلاس های مداحی خوهران و برادران نیز از جمله فعالیت‌های است که هیئت آن‌ها باید به آن توجه داشته باشند.

منبع: مهر
211001

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین